Funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Үгүй ээээээээээээээээээээээээээ

image

Чи намайг орхиж болохгүй.Чамгүйгээр амьдарч чадахгүй.

image

image

image

Бодохоор л гомдоод байхын

image

Үүнийг хэлсэндээ итгэж чадахгүй нь

image

Үгүй эээээээээээээ.Энийг худлаа гэж хэлээч

image
тэр намайг хаясан гэж үү.

image

Намайг уучлаарай би үүнийг хэлж чадахгүй юм шиг байна

image

Энэ худлаа энэ худлаа энэ худлаа.Миний бодсон зүйл худлаа гээд хэлээд өгөөч
image

Ах яаж… ах яаж …ах яаж…

image

Тайвшир даа тэр одоо өөр хүнийх болсон.

image

Энэ үнэн биш.

image

Намайг хүртэл араар тавиад…

image
image

Би тайвширч чадахгүй нь…

image
Энэ үнэхээр миний хүссэн зүйл биш байсан шдэ.

image

Би юу ч сонсохыг хүсэхгүй байна.

image

Яагаад намайг тахиа ч ах ч  хаяж байгаа юм бэ

image
Намайг мэхэлж толгойг минь эргүүлж байжээ.

image
Ахад би яаж итгэсэн билээ

image

Чи үнэнээсээ хуримаа хийчихсэн юм уу.Энэ худлаа тийм ээ.

image

Уйлахаа болихгүй бол би та нарт  уурлий шүү.

image

Та нар намайг хурим хийснийг  мэдчихсэн юм ууу

image

Муу урвагч.

image

Надад одоо хамаагүй эээ

image

больж үз.Би танаар тоглож байсын

image

би ямар тэнэг юм бэ

image

тиймээ.би ижил хүйстэн биш.

image

 

Муу тэнэгүүд

image

Тиймээ.тэр хуримаа хийсэн нь сайн болж.Одоо Eunhyuk ах минийх

image

бид одоо яаанаааа
image

14 thoughts on “Funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Хариу үлдээх

