Beast хамтлагийн баримтууд


  1. Kikwang SHINee’s Jonghyun-ийг үнэхээр сайн хоолойтойд нь биширж шүтдэг.Бас түүнтэй хэзээ нэгэн цагт дотно болно гэдэгт найддаг.
  2. Yoseob,SHINee’s Jonghyun болон CNBlue-ийн ахлагч Jung Yonghwa нартай дотно болохыг хүсдэг.
  3. Dongwoon  91′ line-иийгээ үнэхээр хайрлаж энхрийлдэг Үүнд: SHINee-ийн Key, FTIsland-ийн Jaejin, Kara-ийн Nicole, MBLAQ-ийн Mir, 2AM-ийн Jinwoon болон  Miss A-ийн Min.
  4. Doojoon  SHINee-ийн Minho болон  ZE:A-ийн Dongjun нарын талаар олж мэдэхийг хүсдэг ба тэдэнтэй хамт хөлбөмбөг тоглохыг хүсдэг.
  5. Хамтлагийн гишүүд Kikwang-ийг сүүлд  хийсэн үйлдлээ санадаггүй болохыг олж илрүүлсэн.
  6. Beast 2010 оны 10 сарын 23-д  ‘Азийн нөлөөтэй уран бүтээлч’ шагналыг Asia Song Festival-аас авсан.
  7. Doojoon Big Bang  хамтлагийг  хараад дуучин болох хүсэл урам зоригтой болсон.
  8. Hyunseung Seo InYoung-д өөрийнхөө төрсөн өдрийг хэлж байсан.Учир нь тэр төрсөн өдрөө түүнтэй хамт тэмдэглэхийг хүссэн.
  9. Зөвлөх хэлсэн нь:Hyunseung болон Yoseob нар тийм ч дотно биш юм шиг байна.
  10. Hyunseung-ий хобби нь усан дээгүүр гулгах,интэрнэтээр хэсэх,бовлинг тоглох.
  11. Kikwang “Намхан хамгийн сэтгэл татам залуу” санал асуулгад 36.9% -иар нэгдүгээр байр эзэлж байсан.
  12. Junhyung бол хамтлагийн хамгийн сайн төлбөр төлөгч.
  13. Junhyung өөрийнхөө үглэх хэсгийн репийг өөрөө зохиодог.
  14. Soom дууны үгийг  Junhyung бичсэн.
  15. Yang Yoseob үнэхээр мэдрэмжтэй хоолойтой.
  16. Kikwang-ий үсний засалт нь үргэлж хүчтэй бөгөөд sexy мэдрэмж төрүүлдэг.
  17. BEAST бол дахин давтагдашгүй хамтлаг. – Junhyung
  18. Junhyung-ий байнга үглэж яншиж байдгийн учир нь тэр хөвгүүдийг бүх зүйлийг сайн хийгээсэй гэж боддог.
  19. “Бидний дунд ах дүү гэсэн харьцаа байхгүй ээ.Бид бүгд найзууд.Хэн нэгэнд хэцүү зүйл тохиолдох болон алдаа гарсан үед бие биедээ туслаж урам өгдөг.– Junhyung(гэхдээ мэдээж насны хүндлэл гэж байгаа.Тэд бие биенээсээ насаар ах нэгнийгээ ахаа гэж дууддаг.)
  20. ”Yoseob ямар нэгэн хэцүү зүйл тохиолдох болон бүх зүйл нурсан үед ч уурладаггүй.Тэр үргэлж инээмсэглэж байдаг.” – Junhyung
  21. Yoseob бол төлөв түвшин сайн хүү.
  22. Hyunseung Doojoon-ийг хамгийн charismatic гэж боддог.
  23. Yoseob  бол хамтлагийн уур амьсгал бүрдүүлэгч.Хэн нэгэн сэтгэлээр унасан үед тэр  очиж урам, сэтгэлийн дэм өгч тайвшруулдаг.
  24. Yoseob variety show-д орох дуртай.Тэр Family Outing & 2Days 1Night нэвтрүүлэгт оролцохыг хүсдэг.
  25. Yoseob:“Би жирийн хүний өмсдөгийг л өмсдөг.фудболк малгайтай цамц гээд…
  26. “Би нөхөрлөлийг хайрын дээгүүр тавьдаг”– Dongwoon Junhyung-ий хажууд байхдаа хэлсэн.
  27. Doojoon фэнүүддээ хариулсан нь  “Бид амжилтын төгсгөл хүртэл та нарын зүрхэнд гал асаах болно.Бид та нартаа хайртай шүү”
  28. Doojoon-ий ээж нь түүний эрүүл мэндэд маш их анхаардаг.Учир нь түүний ээж юу ч тохиолдсон бай юуны түрүүнд эрүүл мэнд хамгийн чухал гэж боддог.
  29. Hyunseung 16GB-ийн  iTouch-той.
  30. Doojoon & Dongwoon 2-уулаа  iPhone-той.
  31. Kikwang болон  Yoseob 120G iPod-той.
  32. Junhyung-д харин iPhone/iTouch/ipad байдаг.
  33. Yoseob охидтой ярьж байхдаа маш ичимхий болчихдог.
  34. Doojoon-ий бас нэг хоч нь General
  35. Hyunseung, Kikwang, Dongwoon, 4minute хамтлагийн  Gayoon, Jiyoon нар college-д орох шалгалтандаа бэлдэж байхдаа унтаж чаддаггүй байсан
  36. Хэрвээ чи шөнө толгойгоо тас хийтэл цохих чимээ сонсох юм бол  тэр нь doojoon байх болно.Тэр орон дээрээ унтаж байхдаа дандаа толгойгоо цохидог.
  37. Doojoon гараар бичихдээ үнэхээр цэвэрхэн гаргацтай бичдэг.Мөн сургуульд байхдаа цэвэр бичигтэнээр шалгарч байсан гэж өөрөө хэлсэн.
  38. Doojoon суух эвтэйхэн байрлал олохдоо юмуу уйдхаараа утсаа гаргаж ирэн өөрийнхөө зургийг авдаг.
  39. Beast хамтлаг шинэ гэртээ нүүж ороод  doojoon ээж уруугаа залган  “Ээжээ энэ гэрийн том өрөө нь үнэхээр гайхалтай.Хөлбөмбөг тоглосон ч болохоор юм байна.”гэж хэлж байсан.
  40. Doojoon-д нэг фэн нь талх өгтөл тэр  yoseob-д өгөөд .doojoon: “yoseob талх иддэггүй.Тийм болохоор одоо үүнийг ид”гэж байсан.
  41. Hyunseung фэнүүддээ анхаарал тавих дуртай.
  42. LA-д байхдаа  Hyunseung Junhyung-ийг чангаан хамтдаа малгайны дэлгүүр уруу орж байсан.
  43. Hyunseung бэлтгэлийн үеэр хөргөгчинд үргэлж зөөлөн уух юм хийж тавьдаг.Учир нь тэр гишүүдийнхээ эрүүл мэндэд санаа нь зовдог.
  44. Hyunseung Junhyung-ий араас очоод чиний нүд чинь үсэндээ дарагдчихаж гэж хэлж байсан.
  45. Hyunseung биед муу хоол хүнс түргэн хоол идсэн ч таргалдаггүй.Тэр төрөлхийн туранхай.
  46. Hyunseung-ий  дэбют хийх үеэр ганц тавьсан зорилго нь жин нэмэх байсан.
  47. Hyunseung нэгэн өдрийг онцгой өдөр гэж сонгосон ба үүнийгээ “pizza day”гэж нэрлэсэн.
  48. Хүлээлгийн өрөөнд хэзээ ч очсон чи Hyunseung-ийг харах болно.Тэр үргэлж л баахан идэх юмны дунд сууж байдаг.
  49. Hyunseung нүднийхээ харцаар фэнүүдтэйгээ ярьдаг.
  50. Hyunseung  R&B дуу хийхийг хүсдэг.
  51. Hyunseung Junhyung-ийг шивээс хийлгэснийн хараад өөрөө шивээс хийлгэхийг хүссэн ч компаниас зөвшөөрөөгүй.
  52. Тэр өөрийнхөө хоолойг хамгаалахын тулд 2 өдөр тутам лийрний шүүс уудаг.
  53. Hyunseung stress-д орсон үедээ ганцаараа байхыг хүсдэг.
  54. Гишүүд Hyunseung-ийг  “Prince Jang” гэж дууддаг.Учир нь тэд түүнийг төгс гэж боддог.
  55. Hyunseung бовлингийн газар болзохыг хүсдэг. – Hyunseung
  56. Jang Hyun Seung-ий эгчийг  Jang Geu Rim гэдэг.
  57. MTV B2ST Documentary нэвтрүүлгийн үеэр Hyunseung 2 удаа дууны үгэн дээрээ будилж байсан.
  58. Радиогоор ярьж байхдаа гишүүд санал нэгтэйгээр Hyunseung-ийг бүхэл амьдралынхаа турш нэг л найз охинтой байсан гэж хэлсэн.
  59. Hyunseung Doojoon-тэй анх уулзаад маш хурдан дотно болчихсон.Мөн түүнийг ахлагч болгосон нь зөв гэж боддог.
  60. Хамтлагийн бүх гишүүд өөр өнгийн шүдний сойзтой ба Junhyung тэднийг нь  эмхлэн солонго шиг байрлуулах дуртай.
  61. Junhyung үнэндээ эгдүүтэй бөгөөд сэргэлэн.Гэхдээ тэр тайзан дэр илүү чухал царайтай эршүүд төрхөө гаргадаг.
  62. Ор хураахдаа хамтлагийн 2 дох залхуу нь.
  63. Нэг удаа тайзан дээр тэд дуулж байхад Junhyung-ий шил нь унаад түүний хамрыг таглачихсан.Тэр тоглоомоор”надад амьсгалахад бэрхшээлтэй байсан юм аа”гэж хэлж байсан.
  64. Ихэнх одууд шүршүүрт орж байхдаа дуулдаг бол Junhyung шүршүүрт орж байхдаа rap хийдэг.
  65. Junhyung G-Dragon-ийг хамгийн сайхан харагддаг гэж зөвшөөрсөн.
  66. Yoseob унтаж байхдаа beat box хийдэг зуршилтай.
  67. Yoseob Doojoon болон  Kikwang нарт баярлаж явдаг.Учир нь тэд түүнийг анхаарч халамжлан дээрээс нь BEAST  хамтлагийг бусдад илүү таньж мэдүүлдэг
  68. Түүнд  ‘дүрсгүйн хаан’ гэдэг хоч ч бас бий.
  69. Yoseob:Би эгдүүтэй бишээ.
  70. Yoseob  online-аар өөрийнхөө тухай хайж үздэг.Мөн бусад гишүүдээ ч гэсэн нэтээр хайж сонирхдог.
  71. Yoseob хэлэхдээ түүний эршүүд зан нь нуугдмал байдаг.
  72. Yoseob өөрийнхөө эгчтэй муудалцсаныхаа дараа уурладаг.
  73. Yoseob нэг удаа 4 сарын 1 буюу инээдмийн баярыг мартчихсан.Тэгээд  hyunseung-ий fanpage уруу ороод энэ өдөр инээдмийн баяр болохыг мэдээд “ahhh… Би үхсээн… Миний фэнүүд тэрнийх болчихож…”
  74. Бага ангид байхдаа yoseob багшийнхаа хиймэл үс зүүдгийг мэдээд авчихсан.Үүнээс нь болж эцэг эх нь сургууль уруу ярьж байсан.
  75. Yoseob нэг удаа тайзан дээр хальтирч унахдаа doojoon-ий өмднөөс татсанаас болж Дүүжүүний  дотоож нь гарчихсан.Үүнийг харсан бусад гишүүд үхтлээ инээсэн.Харин yoseob маш хурдан зугтсанч  doojoon  түүний хийсэн хэргээс болж маш уурласан бөгөөд түүний өгзөг болон өвдөг уруу нь дайрсан.Бодвол өшиглөсөн бололтой.
  76. Нэг өдөр fan нь  yoseob-д нуруутай A4-ийн цаас өгөн “Ахаа! Энэ beast-ийн fanfic.Энийг хардаа” гэж хэлсэн.yoseob үүнийг харан инээмсэглэтэл doojoon: “Юу нь тийм сонирхолтой байгаан?Надад ч гэсэн уншуул л даа” гээд шүүрч аваад харсаны дараа junhyung болон yoseob-той 7 хоногийн турш нэг ч үг дуугараагүй.Учир нь уг цаасан дээр junseob-ийн  fic байсан.
  77. Үүний дараа  yoseob-д фэн нь дахин  fanfic өгсөн. doojoon ууртайгаар яагаад дахиад вэ… бас нэг  junseob-ийн  fanfic үү… yoseob инээгээд тэр цаасыг авсаныхаа дараа  фэндээ 90 градус бөхийсөн.
  78. 2009.6.17нд Kikwang Солонгос дах lady gaga-ийн showcase-ийг нээсэн.
  79. Kikwang 2NE1 хамтлагийг сайн хамтлаг гэж боддог.
  80. Gikwang Сайхан биенээсээ болж ‘six god’ гэдэг хочтой болсон.
  81. Гарын үсгээ тараах үеэр өндөр эмэгтэй фэн нь gikwang дээр очоод:Миний өндөр   1**!” гэж хэлэхэд gikwang: “Хөөх.Үнэхээр өндөр юмаа.Манай Yoseob-д өндрөөсөө жоохон өгөөрэй!!”гэж байсан.
  82. Зуны халуунд  yoseob хөлний дулаалга(өвлийн улавч бололтой) аваад gikwang-д худал хэлсэн: “Захирал чамайг үүнийг гутландаа хий гэж хүсэж байна.”Гээд үүнээс болж Гикван халуун зунаар  зузаан улавчнаас болж үхэхээ шахсан.Үнэхээр халуун шүүдээ.
  83. “Би Dongwoon-ийг гоё од зурдаг гэж бодож байна.” (Kikwang үүнийг хэлсэн).
  84. Dongwoon 181 см өндөр.
  85. Dongwoon camera -д сайхан гардаг.
  86. Yoseob нэг удаа Dongwoon-ий мөрийг дэрлээд унтчихсан.Юу ч болсон тэр сэрэхгүй байснаа Dongwoon-ийг босох гэтэл тэр сэрчихсэн.
  87. Dongwoon фэнийхээ өгсөн захиаг унших дуртай.
  88. Dongwoon Нарша-д дуртай.
  89. Хамтлагийн гишүүдийн цусны бүлэг.doojoon  A бүлэг. hyunseung B бүлэг. junhyung O бүлэг.yoseob B бүлэг .kikwang A бүлэг . dongwoon A бүлэг
  90. Хятад  хэлээ хөгжүүлэхийн тулд тэд бүгдээрээ шургуу хичээллэдэг.
  91. BEAST ‘Shock Of The New Era-ийн хавтсан дээр байх гишүүдийн зургийг ‘ Photoshop-дож хийсэн.Учир нь гишүүд бүгд хувийн завгүй цагийн хуваарьтай байсан.
  92. Өглөө болгон хамтлагийн гишүүд ариун цэврийн өрөө хэрэглэхдээ оочирлодог
  93. BEAST хамтлаг  2NE1 хамтлагийг хамгийн шилдэг эмэгтэй хамтлаг гэж боддог.
  94. Гишүүдийн хувьд ахлагч тэдэнтэй хамт байхгүй бол хамтлаг нэг л хоосон юм шиг мэдрэмж төрөөд байдаг.
  95. Хамтлагийн бүх гишүүдийн насны зөрөө тийм ч их биш.
  96. DooJoon бол хамтлагийн аав нь Junhyung ээж нь .Харин Yoseob бол хамтлагийн хүүхэд.
  97. Junhyung & Hyunseung нар хамталгийн хамгийн загварлаг гишүүд.
  98. Бүх гишүүд Doojoon-ийг хамтлагийн хамгийн амьтан шиг гишүүн гэдэгтэй санал нийлдэг.
  99. Kikwang болон  Dongwoon  нар бие биенийгээ хамгийн эртнээс мэддэг байсан гишүүд.Энэ 2 өмнө нь хамтдаа JYPE-д бэлтгэгдэж байсан.
  100. Doojoon  Dongwoon-ийг ялж чадсан.Гэхдээ юугаар гээ ч…Клипний зураг авалтын үеэр хамгийн олон өмд урсанаараа хаха. Dongwoon 6 өмд урсан.Харин Doojoon 9 өмд урсан. Mystery клипний зургийг авсны дараа  Dongwoon 1 өмд урсанаар тэр нийт 7 өмд урсан болж нэмэгдсэн.
  101. star golden bell нэвтрүүлгийн үеэр Doojoon  “Sujeong-аа хэрвээ чи том болох юм бол надтай гэрлээрэй “
  102. “Lee Sang Hwa миний өгсөн ээмгийг зүүсэн байхыг нь би олж харсан. “-Doojoon
  103. “Би жоохон байхдаа эгдүүтэй хүүхэд байсан. “-Doojoon
  104. “Бид бүгд охидын хажууд ичимхий болчихдог”. -DoojoonГэхдээ Junhyung-аас бусдыг нь хэлсэн байх.
  105. Doojoon Kikwang-ий талаар ярьж байна. “Энэ хүүхэд элсэн тосгоны Gaara-тай адилхан.
  106. Олон охидтой уулзах нь тийм ч буруу биш л дээ.Гэхдээ  Jun-hyung охидын дунд их алдартай.Бас тэдний юу боддогийг мэднэ.-Doojoon
  107. Doojoon :”БиYang Yoseob-ийг хурхирхаа болиосой гэж хүсч байна.
  108. Нэвтрүүлгийн зураг авалтын үеэр  Doojoon :”Би тэнэг,Чи тэнэг,бид бүгдээрээ тэнэг.Yeah~”
  109. Фэн:“doojoon ах жижигхэн толгойтой. Doojoon: “Битгий худлаа ярь”
  110. Doojoon: “Миний ам өвдөж байна, Aiyo!”
  111. “English Teacher: Чамд найз охин байгаа юу? (Doojoon толгойгоо дохин эргэж багш уруу хараад .)
    Doojoon: Одоо юу?!!! Үгүй ээ үгүй”
  112. Doojoon: Хэрвээ би найз бүсгүйтэй байсан бол хамтдаа England явж Manchester United-ийн тоглолт үзэх байсан.
  113. “Immortal Song-д орохдоо Yoseob муу дуучин юм шиг мөртлөө гэхдээ тайзан дээр…Тэр бол шилдэг нь .Тиймээ тэр бол бидний BEAST.” –Doojoon
  114. Hyunseung анти фэнүүдийн талаар:Нэг л өдөр…тэд өөр өнцгөөс харах байх,энэ зүгээрээ.
  115. Hyunseung:”Би үргэлж фэнүүд биднийг дэмжиж байгааг олж хардаг.Энэ бидний тэдэнд байрлаж явдаг шалтгаан. “
  116. “Хэрэв чи надад ямар нэгэн сонин зүйл хийх юм бол би үнэхээр такси барихаар гүйгээд явчихна шүү.”- Hyunseung
  117. “Үнэндээ хүмүүс намайг хөөрхөн гэж дуудахад би тийм ч дуртай байдаггүй.Би үсээ засуулсаныхаа дараанаас хүмүүс намайг хөөрхөн байна гэж хэлэхээ больсон.Энэ нь надад илүү амар байдаг.”- Hyun Seung
  118. “Kikwang: хамтлагийн гишүүдийг хошин байдлаар нь  жагсаавал би өөрийгөө хамгийн сүүлд орох байх гэж бодож байна.HyunSeung: Үгүй ээ би хамгийн сүүлд орох байх.Үнэхээр шүү.”
  119. “Хэрвээ бидэнд Africa-аас захиа ирвэл бид тийшээ явах л болно.” – Hyunseung (хэхэ тэгвэл бид түүн рүү захиа бичих юм бол тэр бас ирнэ гэсэн үгүү )
  120. “Junhyung дууны үг бичих үнэхээр дуртай.Заримдаа тэр бидний дууны үгийг өөрчлөөд өөрийнхөө үгээр  биччихдэг. – Hyunseung
  121. “Би үсээ дээшээ сүлжсэн тийм гүнж шиг охидод дуртай.” – Hyunseung
  122. “Миний үсний байдал бол…. Tetris.” – Hyunseung (BTS 2nd Mini Album-ийн зураг авалт)
  123. “Би Junhyung-той анх уулзаад түүнээс айсан.Тэр надад их нууцлаг бас айдас төрүүлэм санагдсан.”- Hyunseung
  124. “Doojoon ерөөсөө dorm-оо цэвэрлэдэггүй.”
  125. “BEAST  бол үргэлж миний хүсэж байсан тэр гэр бүл минь.Би тэдэнд хайртай.”-Hyunseung
  126. “Үнэхээр томоогүй.Тэр бол жинхэнэ эр хүн ба их найдвартай.Гэхдээ бас их зөөлөн. “-HyunseungYoseob-ийг хэлсэн.
  127. “Жижигхэн царайндаа  том давхраатай нүдтэй.муур шиг нүүртэй охидод би дуртай..” -Hyunseung (хэхэ муур шиг нүүр гэж ямар нүүр юм болдоо.)
  128. “Үнэндээ миний хувийн зан чанар тийм ч сайхан биш.Гэсэн хэдий ч намайг үнэхээр дотноор хүлээж авсан хамтлагийнхандаа үнэхээр баярлалаа”- Junhyung
  129. “Үнэндээ би хүүхэдтай тийм дотно харилцаатай байж чаддаггүй.- Junhyung
  130. “JunHyung:Хүүхдүүд… “хажуугаар нь өнгөрсөн нэг хүүтэй тэр  мэндлэв”. JunHyung:Харвуу?тэр намайг тоосонгүй.
    “Хажуугаар нь дахиад 2 охин явахад тэдэнтэй дахиад л мэндлэв.” JunHyung:тэд дахиад л намайг тоосонгүй…Үнэхээр….. – JunHyung
  131.  “Үнэндээ би түүнийг энд байхгүй болохоор л хэлж байна шүү.Гэхдээ түүний охидод тавих шаардлага тийм ч өндөр биш.Үнэхээр тийм ч өндөр биш шүү.”- Junhyung Kikwang-ий талаар ярьж байна.
  132. “junhyung : “yoseob ямар ч буруу зүйл хийгээгүй.Энэ бүгд миний буруу.”- b2st almighty ep. 6
  133. “Хамгийн сайхан мөч нь бид бүгдээрээ хамт том өрөөндөө хооллох…”- Jun Hyung
  134. “Шивээсний хувьд, надад энэ хэрэгтэй байсан.Би үүнийг хийлгэхийг удаан хугацааны турш хүссэн.”- Jun Hyung
  135. “Манай гэрт хэн нэгэн зөвхөн дотоожтойгоо хөлбөмбөг тоглож байх юм бол тэр нь Yoon Doojoon байх болно.” –Junhyung
  136. “Хүчирхэг эр хүн хэзээ ч оюун ухаанаараа бууж өгдөггүй.” – JunHyun
  137. “Noona, бидний бие танд хамаарагдахгүй.Бидний бие фэнүүдэд зориулагдсан.”JunHyung BongSun-д Idol Maid нэвтрүүлгийн үеэр хэлсэн.
  138. English teacher англиар ярьж байна:Чи хамгийн сүүлд хэзээ англи хэлэнд суралцаж байсан бэ?Junhyung: ??? Huh? What? kkk~”- Junhyung (Idol Maid)
  139. Би үнэхээр 2 нүүртэй хүнийг үзэн яддаг.аль нүүрийг нь түрүүлж алгадахаа би мэддэггүй.“- JunHyung”
  140. “Би амьдаар дуулах дуртай.Энэ нь надад илүү тухтай байдаг.Мөн би фэнүддээ шилдэг бүхнийг үзүүлэхийг хүсдэг.-Yoseob
  141. “Тэр заримдаа миний хоолыг идчихдэг.” (Yoseob Hyunseung-ийг хэлсэн.)
  142. “Би түүнээс болж (Kikwang) BEAST хамтлагт орсон..”-Yoseob
  143. “Миний хувьд дэлхийн  бүх ээжүүд бүгд бурхан“Yoseob
  144. “B2uties нар миний хувьд энэ дэлхийн хамгийн үнэтэй зүйл.” —Yoseob
  145. “Би тамхи татдаггүй.Архи ч нээх уугаад байдаггүй.Бас тоглоом тоглохдоо ч гэсэн тийм ч сайн биш.Гэхдээ би драма үзэхээр…чөлөөтэй санагддаг.”–Yoseob
  146. “Hyunseung бид 2 гэрлэх болно.” – Kikwang
  147. “Dongwoon:Ахаа би галзуурчихсан юм шиг байна.Yoseob:Яагаад?
    Dongwoon: (зураг руу хараад ) Хар л даа би үнэхээр царайлаг гарчихаж
    Yoseob: Чи үхмээр байна уу.”
  148. “Junhyung: Би ээжI .Doojoon:Би аав. * Junhyung-руу хараад * Сайн уу эхнэр минь….”

149. Junhyung үргэлж л юм угааж цэвэрлэж бас яншиж байдаг.Юмаа хийж дууссанйхаа дараа ч гэсэн яншсаар л байдаг.

15 thoughts on “Beast хамтлагийн баримтууд

  1. Junhyung бол хамтлагийн хамгийн сайн төлбөр төлөгч. :)) энэ хэд ч тгүүл Жунхёон-г схан шатаадым бна даа.

    гоё болсон бна админаа амжилт хүсье

  2. hooh ene ih barimt ene ih zurg vnher hodolmor. tsag gargajee
    gyo bljee nzaa
    estoi talgdaw
    yoseob neehhoorhn egdvvte vas hamtlaginhniga zohitsuulad gvigd bdgter tegneldee ugaasa hehe
    Junhyung argagvi charisma zaluu shvv air tsarailag ooy kk
    bayrlalaa

Хариу үлдээх

