Infinite’s L: Би тийм ч царайлаг бишээ


Infinite хамтлагийн дуучин L 1 сарын 25 өөрийн шинэхэн драма болох “”Shut Up Flower Boy Band-нхаа хэвлэлийн бага хуралд оролцжээ. Тэнд ирсэн хүн болгон түүнээс өөрийнх нь гадаад төрхийн талаарх түүний бодлыг асуухыг хүсчээ.

Тэрээр: “Манай хамтлагийн бүх залуус царайлаг. Би өөрийгөө тийм их царайлаг гэж боддоггүй” хэмээн хариулжээ.

Түүний хариулт даруухан байсан хэдий ч түүний хамтлагийн нүүр царай, гоё нүдтэй, сайхан инээмсэглэдэг залуу гэдгийг хүмүүс мэдэх байхаа.

энэхүү кинондоо ‘Eye Candy’ хэмээх хамтлагийн царайлаг гитарчин залуугийн дүрийг бүтээжээ.

Тэрээр өөрийн дүрийн талаар: “Үнэнийг хэлэхэд би анх удаа л кино зураг авалт дээр цахилгаан гитар тоглосон. Би кинон дээрээ мэргэжлийн гитарчин шиг байх гэж их шаргуу бэлтгэл хийсэн. Гитартай хамт илүү хүчирхэг тийм дүр төрхийг гаргаж чадсан байхаа гэж бодож байна” хэмээн хэлжээ.

Энэхүү кино бол солонгос дах түүний анхны кино бөгөөд тэрээр урьд нь Японд жүжигчний гараагаа эхлүүлж байсан.

Тэрээр ” хамтлагийн ах нар маань энэ кинонд тоглоход маш их тус дэм болсон. Би энэ киногоороо дамжуулж өөрийнхөө бас нэгэн сайн талыг харуулахыг хүсч байна” хэмээн хэлжээ.

Энэхүү кинон дээрэ L, Yoo Min Kyu, Kim Ye Rim нарын хайрын гурвалжин гархым байна. Кино 1 сарын 30аас гарахнээ бас.

Энэ кино үнэхээр гоё кино байх байхдаа. Үзэх юмсандаа.

L үнэхээр хөөрхөн ш дээ. Чи бол үнэхээр царайлаг за.

7 thoughts on “Infinite’s L: Би тийм ч царайлаг бишээ

Хариу үлдээх

