Мөрөөдөл төгсгөлийн 13-р хэсэг


Jaejoong Victoria-гийн хамгийн дуртай Nothing Better-ийн аяййг тоглоно.Гэнэт тайзан дээр дахин гэрэл асч Nichkhun дуулж эхэллээ.Victoria  зогтусан харaн зогсоно . Бусад хүмүүс бүгд чимээгүй

Nichkhun дуулж дуусаад I love you гэж хэллээ . Victoria сэтгэл маш ихээр догдолж гүйн очин Nichkhun-ийг тэвэрлээ.

Victoria: Би чихсэн чамд хайртай

 

1 жилийн дараа

BFF буюу Best friend forever гэж нэрэлсэн 6 хүний бүрэлдэхүүнтэй хамтлаг гараад байгаа билээ Debut дуугаа дөнгөж хийцэн боловч их алдарт гараад байгаа

……………………………………………….

Ji yeon: За бид анхнийхаа шагналыг авлаа ш дээ

Hyomin: ямар гоё юм бэ?

Victoria: Хайраа

Ji yeon: Nichkhun-ййг битгий хайраа гээд байлдаа би атаархаад байна.

Nichkhun: Яаж болдгийн Хайраа гэж дуудаа Jaejoong чамд байна ш дээ

Ji yeon: Хөөе

Hyomin: Та 2-ыг нэг нэгэндээ сайн гэдгийг бүгд мэднэ шүү дээ одоо болноо

Тиймээ Ахаа

Taecyeon: Үнэн ш д

Jaejoong: За бүгд хундага тулгаарай BFF төлөө

…………………………………………………………………

Victoria: Энэ 2-ыг яаж ийж байгаад нэг нийлүүлчих юмсан

Nichkhun:Тхх

Hyomin: нээх сүртэй сайн юм байж үгүй гээл дайраад байдаг юм

Taecyeon: Тийн

Victoria: Бүгдээрээ дүрсгүйтэх үү?

Hyomin:Яаж ?

……………………………………………………

Victoria: Ji yeon-аа NICHKHUN TAECYEON хайцан юм.

Ji yeon; Мэдэхгүй ээ

Victoria: Би хайж олчоод ирэе

Ji yeon: За за

Victoria: Ji yeon аа Ji yeon аа Нааш ир ээ

Ji yeon: Яасан бэ ?

Victoria: Хурдлаа чээ

Victoria Ji yeon

Victoria Ji yeon-ййг гадаа гараглаа.

Ji yeon: Яасан бэ?

Victoria:Тэр хардаа

Энэ үед салют буудлаа.Нөгөө хаалганаас Nichkhun чирсээр Jaejoong-ийг гаргаж ирлээ

Ji yeon: Энэ юу вэ?

Jaejoong: Яах гээд байгаа юм бэ?

Nichkhun: Миний одоо хэлэх гэж байгаа үгийг сайн сонсоорой Jaejoong чамд хайраа йлчилж чадахгуй байгаа болохоор би өмнөөс ни хэлж өгөх гээд

Jaejoong: Юу балайраад байгаа юм бэ ?

Nichkhun:Байз чамайг орой болгон гэрлүүгээ явлаа гээд явахаас чини эхлүүлээд гэртээ орох хүртэл чини Jaejoong дагадаг.Учир ни тэр чаmайг хамгаалахыг хүсдэг. Биднийг анхны дуугаа хийж байхад чи гэмцэндээ тэгэхэд менежер чамайг хасах гэж байсан г Jaejoong үлдээсэн. Энэ хайр биш гэж үү?

Jaejoong: Тэр байна ш дээ……………….. тэр байна ш дээ……………… Тэр бол………….

Ji yeon:  Тэр ямар хамаатай юм бэ?  Наадах чини надад сайн л юм байгаа биз би лав үгүй

Jaejoong: Наадах чини гэсэн үү ?Хэн чамд сайн гэсэн юм.

Ji yeon: Тэгвэл яагаад намайг дагаад бас xамгаалаад байсан юм.

Jaejoong: Тэр бол…………

Ji yeon: Тэгээд тайлбарлаж чадахгүй л байна ш д

Hyomin: Өө нэг салют үлдсэн байна ш д Би асаачихая

Victoria: Наадахаа дээшээ харуулаачээ

Nichkhun: Бүгд хэвтээрэй

Hyomin:ааааааааааа

Тэнэсэн салют Entertainment-ййн байшин руу цонхийн хагалан орлоо.Тэр дотор дэлбэрэлт үүсч утаа гарна.

Taecyeon: Хэн тийшээ орохыг хүсэж байна

Ji yeon: Бүгдээрээ орцгооё !

Тэд байшин дотор орлоо.

Nichkhun:Өө бурхан мини атомын бөмбөгөнд өртчихөж

Ji yeon: Hyomin aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hyomin: Би явлаа

Victoria:Би ч бас явлаа

Ji yeon: хөөе та нар хаачих гээв Хэн энийг цэвэрлэх юм

Jaejoong: Орихоо тэд байвал цэвэрлцэх биш нураана шүү дээ

Тэр 2 тэр хавийг цэвэрлэнэ.

Ji yeon: Jaejoong-аа чи надад нээрээ сайн юм уу ?

Jaejoong дуугарсангүй

Ji yeon: Би чихсэн

Jaejoong: Айн

Ji yeon: БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ

 

МИНИЙ ӨГҮҮЛЛЭГИЙГ ТААЛАН УНШИЖ БАЙСАН ТА БҮХЭНД БАЯРЛАЛАА

ТӨГСГӨЛ НИ ЖООХОН БОЛЧИХШИГ БОЛЛОО УУЧЛААРАЙ

 

8 thoughts on “Мөрөөдөл төгсгөлийн 13-р хэсэг

Хариу үлдээх

