Мөрөөдөл 12-р хэсэг


Nichkhun холоос Victoria-г харна.

Nichkhun: Дүрдээ сайн ордог болжээ.Одоо би хэрэггүй болжээ.Яамаадаа сэтгэл амаp

……………………………………………….

Victoria машинаа асаагаад нисэх буудал руу яаравчиллаа

Нисэх буудал дээр

Victoria Nichkhun-ийг хайн ийш тийш гүйнэ. Харин али хэдийн Nichkhun онгоцондоо сууцан.

Уучлаарай таны залгасан хэрэглэгч холбогдох боломжгүй байна. Та хэлэх гэсэн үгээ үлдээнэ үү?

Victoria: Би чамд хайртай Тийм болохоор битгий яв л даа. Чамгүйгээр байж тэсэхгүй

………………………………………………………….

Victoria буцаад сургуули дээрээ ирлээ.

Ji yeon: Явчихсан уу ?

Victoria толгой дохиллоо.

Hyomin: За тайвшир даа

Victoria: Зүгээрээ би . Би гэрлүүгээ харилаа Маргааш уулзая

Taecyeon: Энэ 2-ййг дээ Энэ нэг нэгэндээ сайн юм байж бас Сайн гэдгээ нуух хэрэг юу байнааа

Hyomin: Ахааааааа

Taecyeon: Юу яагаад хашигараад байгаан

Hyomin: Хайртай гэдгээ хэлчихвэл зугтах юм шиг , нөгөөдөхөө зовооно гэж бодогдоод хэцүү байдаг юм

юу ч мэдэхгүй байж…….

Hyomin муухай царайлчаад яваад өглөө.

Taecyeon: Энэ одоо яагаад байгаа юм.

Jaejoong: Тэнэг мини ээ. Энэ чамд сайн шүү дээ.

Taecyeon: Айн

Jaejoong: За би явлаа Баяртай

…………………………………………………………………..

Taecyeon: Яасан ааваа

Аав: Суу

Taecyeon суулаа. Аав: Чи урлагийн хүн болохыг хүсээд байгаа бил үү?

Taecyeon: Ааваа тийм ээ

Аав : Юу ч чадахгүй арчаагүй амитан Өөрийгөө маллаж чадахгүй байж бас урлагийн хүн болно гэнээ Шал хэрэггүй юм.

гэж зандарлаа.

Taecyeon дуугүй доошоо харан сууна.

Аав ни гарын атгаад: Гэж бодож байсан боловч үгүй юм байна гэдгийг өнөөдөр чиний дуулахыг сонсоод мэдлээ. Хүснээ л хий. Чи чадна

Taecyeon урид өмнө ни ааваасаа хатуу чанга бaй гэдэг үг сонсож байснаа зөөлөн харцаар ” Чи чадна” гэж хэлэхийн сонсоод тэвчилгүй уйллаа

Taecyeon: Баярлалаа ааваа. Үнэхээр их баярлалаа

Аав ни: Надад тоглолт болно гэж хэлэхгүй яасан юм. Надад чиний найз чини хэлээгүй бол би очихгүй л байсан байх Чи тэр охинд талархаарай

Taecyeon: Хэн ?

Аав ни: Hyomin гэсэн байхаа

Taecyeon өрөөндөө ороод Hyomin руу залгалаа

Hyomin: Байна Taecyeon Ахаа

Taecyeon: Гараад ирээч.  Сургуули дээр хүрээд ир

Hyomin: За за

………………………………………………………………….

Nichkhun: Ааваа би нойл орчоод ирие.

Nichkhun уцаа асаалаа . Nichkhun-д 2 дуут мессеж ирсэн байна.

Jaejoong: Хөөе чи

удахгүй Victoria , Ji yeon 2-ын төрсөн өдрийн баяр болох гээд байхад яваад ………………. За за тоголсон юм

Victoria хайртай хүн ни дуу дуулж өгөх бол хамгийн гоё хүслэн гэсэн. Чамд тийм бэлэг байгаа биз дээ. Байгаа бол утасдаарай

Nichkhun: надад сэтгэлгүй шүү дээ ……………….Би л

Victoria: Би чамд хайртай. Тийм болохоор битгий яв л даа. Чамгүйгээр байж тэсэхгүй

Nichkhun зогтусав

……………………………………………………………………………

Taecyeon: Hyomin-аа чамд сайн хүн байгаа юу?

Hyomin: Байгаа энэ дэлхийн хамгийн сайн хүн.

Taecyeon: Хоёулаа үерхэх үү?

Hyomin: Айн би сая буруу сонсчихлоо.

Taecyeon: Зөв сонсоон.За би явлаа.

Hyomin ганцаараа бүжиглэж гарлаа.

Hyomin: ах миний найз залуу гэж ориллоо

………………………………………………………………………

Ji yeon: чи зүгээр байгаа биз дээ

Victoria: Мэдээж яасан

Ji yeon: Чамайг Nichkhun-ийг бодоод гуниглаад байх вий гэж

Victoria: Одоо би зүгээрээ

Ji yeon: Нөгөө хэд маани 2-г дуудсан ш дээ явах уу?

Victoria Ji yeon 2 сургуули дээр очлоо.

Ji yeon: Ямар сонин юм бэ? Хэн ч алга

Victoria: 2-уулаа тайз ны өрөө рүү явия.

Victoria: Ямар сонин юм бэ? Хэн ч алга

Гэнэт тайзан дээр гэрэл асч Jaejoong дуулж байлаа

Ji yeon Victoria 2 гайхаад л зогсоод л байлаа . Тэд сүүлд 3-уулаа хамтарч төрсөн өдрийн дуу дууллаа Нөгөө

талаас ни , Багш ангийх ни хүүхдүүд лаа барин гарч ирлээ.

Харин 3  нөгөө маш том бялуу барин бууж ирлээ. Тэр 2 хүслээ бодон лаагаа үлээлээ

Victoria: үнэхээр их баярлалаа

Jaejoong: чиний хүсэл чини биелэх болноо

Victoria:Баярлалаа

Jaejoong: Ямар хүсэл болохын мэдэхгүй ч биелүүлэх гээд оролдоё

Victoria: Чи чадахгүй байхаа

Jaejoong йргээд төгөлдөр хууран дээр ая тоглож эхэллээ.

 

7 thoughts on “Мөрөөдөл 12-р хэсэг

Хариу үлдээх

