Мөрөөдөл 9-р хэсэг


Nichkhun:Яасан бэ ?

Victoria:санамсаргүй уцаа унагчихлаа

Nichkhun:Очиж байгаад ярилцая

Тэр 2 уулзлаа.

Nichkhun:Би гадаад явах боллоо

Victoria:Яагаад ?хэзээ явах юм

Nichkhun:Дараа сард хугацаа байна аа

Victoria толгойгоо унжуулан:сайн яваарай

Nichkhun:Гэхдээ зөв шийдвэр гаргасан болов уу?

Victoria:Зөв өө чи эцэг эхээ арай хийж олчихоод буцаад алдах гэж үү?

Nichkhun:Магадгүй………

………………………………………….

Ji yeon Hyomin 2 бэлтгэл хийж байна.Сургуулид хэн ч байхгүй

Ji yeon-йй утас дуугарлаа.

Ji yeon:Яасан

Ээж:Аав ни ухаан алдаад унчихлаа.Бид эмнэлэг дээр байна.

Ji yeon : Яанаа та юу яриад байна аа

Ээж:хурдан эмнэлэг дээр хүрээд ир!

Ji yeon уцаа тасдаад: Hyomin-аа намайг эмнэлэг хүргээд өг.Аав……аав би явах ёстой.

Тэр 2 шууд эмнэлэг лүү явлаа.Hyomin ч бүгдэд ни хэлчихэв.

………………………………………………….

Эмч:Гэр бүл ни

Ji yeon:Бид байна

Эмч:Энэ хүний элэг ни томорсон байна. Угаасаа сул биетэй учир их хүндээр нөлөөлж байна

Ji yeon: Тэгээд яах юм

Эмч:Хагалгаанд оруулах хэрэгтэй. Яаралтай. За та бүхэн мөнгөө тушаагаад ирнэ биз дээ тэр хүртэл сэхээнд байж байг

Энэ үед Ji yeon ухаан алдаад унчихлаа

Ji yeon-ййг Jaejoong сахиж үлдээд бусад ни аавын болон ээжийн харж байлаа.

Hyomin:Хагалгаанийхан мөнгө хэр их юм?

Taecyeon:Сая эмч 50 сая вон гэсэн

Nichkhun:Овоо йх мөнгө байна шүү

Victoria:За сүртэй ш д Нээх их мөнгө биш л байна ш д.

Hyomin:Тиймээ Яг одоо надад ч 50 сая вон байнаа

Victoria:Надад ч бас одоо төлчихөе.

Nichkhun:Баян айлын хүүхдүүд ч цаанаа өөр юмаа

Victoria: Nichkhun болиоч дээ

Taecyeon: Ээж ни сонслоо чимээгүй бай!

Гэнэт араас ни Ji yeon “Тийм ээ Victoria одоо төлчихөе. Чи надад мөнгө зээлүүлээч”

Victoria:Чи хүсвэл

Nichkhun:Тэр мөнгө чини бэлэн байгаа юм уу ?

Victoria:Май энэ картнаас ав

Ji yeon аваад шууд эмчийн өрөө рүү орлоо

Jaejoong:Ji yeon-йй бие ни муу байгаа юмсан шууд босоод ирэх юм,

Nichkhun:Хөөе Victoria Hyomin наад мөнгө чини хүн болгонд бэлэн олддог мөнгө биш үгээ бодож ярихад яадийн

Victoria Hyomin 2:Бид яасан юм үнэнээ хэлсэн ш д

Taecyeon:Одоо болио удахгүй концэрт болно.Энэ үед ийм юм болох гэж

Бүгд Taecyeon руу хачин харлаа.

Taecyeon:Яасан?

Hyomin:Хаах та концэртод санаа зовж байсан юм уу?

Nichkhun:Тээр үгээ бодооч!!!

………………………………………………………

Ji yeon гараа ирлээ

Ji yeon: би касс руу явлаа. Ээж ээ хагалгаа хийх боллоо о

Jaejoong: Одоо болно Бие чини сул байгаа тайвшир

Victoria:Тиймээ би очоод төлчихөе.

Ji yeon:Аав чини үхэхээс наагуур байхад чи тайван байж чадах уу? үгүй л биз дээ

Ээж:Тиймээ чиний зөв. Гэхдээ чи бас биеэ бодох хэрэгтэй. Очиж дуслаа хийлгэ

Ji yeon:Ээж ээ

Ээж:Яв

…………………………………………………

Өглөө үүрээр аав ни хагалгаанд орлоо.Бүгд л чив чимээгүй эмчийг гарч ирэхийг хүлээнэ.Эмч гарч ирлээ.

Эмч:Хагалгаа амжилттай боллоо

Ji yeon: Ээж Ээж ээ аав сэргэхэн миний дүү аав сэргэнэ

Аав ни арай сэргээгүй байсан болохоор Ji yeon үлдэхээр боллоо.

Ээж:ээж ни харая чи хариж амар

Ji yeon: Угүй  ээ би асар ч чадна

Jaejoong:Тиймээ та хүүхдүүдээ аваад харидаа Би Ji yeon-тэй хамт үлдэе

Victoria:Би та нарыг хүргээд өгөе

Hyomin:Манайх тэр чиглэл рүү явдаг. Би хүргээд өгөе

Victoria:Тэгвэл за за

……………………………………………

Эмнэлэг дээр Jaejoong,Ji yeon,VICTORIA 3 үлдлээ.

Victoria Jaejoong 2 гаднаа шаран зогсоно

Victoria:Jaejoong-аа чи аавтайгаа дотно уу?

Jaejoong:Үгүй ээ Бүр дургүй

Victoria:Яагаад?

Jaejoong: Тэр хүн намайг үргэлж эрхэндээ байлгах гэдэг

Victoria:Ямар гоё юм бэ? надад эцэг эх байдаг ч тэд маани намайг тоодогүй

Jaejoong Victoria-гийн хацарнаас чимхээд:Хөөрхөн гэдэг ни

Victoria кафэ явлаа.Jaejoong йрээд:би удахгүй гарчаад ирэе

Victoria:за за

Vicctoria 2 ширхэг кафэ аваад Ji yeon дээр очлоо.

 

Намaиг үнэхээр уучлаарай !!!! гай газар доороос гарч ирээд за тэр ч яахав одооноос би 1,3,6 өдөр бүр тасалдахгүй оруулах болноо

Йтгээрэй !!!!

 

7 thoughts on “Мөрөөдөл 9-р хэсэг

Хариу үлдээх

