Мөрөөдөл 8-р хэсэг 


Nichkhun-ийн утас дуугарлаа.
Nichkhun- Байна уу Хэн бэ
аав-Би байна аа.Одоо гэртээ ирж чадах уу?
Nichkhun-Чаднаа яасан ?
аав-Чамтай ярих хэрэг гарлаа Хүрээд ирээч
Nichkhun-За ойлоглоо       утсаа тасдаад-Ji yeon-аа би чөлөө авах хэрэгтэй байна.
Ji yeon-За тэгдээ
Nichkhun гэрлүүгээ явлаа.Гэртээ очоод…
Nichkhun-Яасан бэ
аав-Чамтай ярилцах зуйл байна аа
Ээж-Бид гадаад явах ёстой боллоо.Тэнд шинэ салбар нээж байгаа Хариуцах хүнгүй учир өөрсдөө очино.Тэгээд…..

Аав-Чамтай явахыг хүсэж байна л даа.Чи явах уу?

Ээж-Сайн даа л 10 жил болно.Тэнд урлагын сургуульд очоод ор л доо.

Nichkhun гайхаад-Хэзээ явах юм бэ?
Ээж-Дараа сарын сүүлээр
Nichkhun босоод-Бодоод үзье ээ           өрөө луугаа явлаа

……………………………….

Hyomin-Taecyeon ахаа Хоёулаа хослон дуулъя Тэгэх үү?

Taecyeon-Чадахгүй уучлаарай
Hyomin гарнаас нь бариад-Гуйж байна ахаа!
Taecyeon-Миний гарыг тавь!Хамтдаа дуулах болохоор тавь!
Hyomin гарын тавиад-Баярлалаа ахаа!
Ji yeon ирээд-Чи заавал Taecyeon-тай дуулах гээд байгаа нь ямар учиртай юм бэ
Hyomin-Би Taecyeon-д сайн
Ji yeon-Wooooooow
Victoria-Би сая юу сонсчихвоо
Hyomin эргэж хараад-Та 2 ойлгож байна уу
Би Taecyeon-д сайн 
Victoria-Ойлгож байна аа.Чи үүнийгээ хэлэхгүй юм уу
Ji yeon-Хэлж байж ойлгуулна шүү дээ

Hyomin-би чадахгүй байх аа.Арай хийж надтай ярьж байхад бүр түлхэж магадгүй
Ji yeon-Тийм дээ (Түлхэн гэж бодохоос аймар шүү)
Victoria-Байз байз Чи арай Jaejoong-д,……
Ji yeon-үгүй чи юу яриад байгаа юм бэ
Victoria-Та 2 чинь зэрэг дурлаал WOW
Ji yeon Hyomin 2 зэрэг чангаар-Чи!! Nichkhun та 2 учиртай байгаа шүү!
Victoria-Тэр чинь миний найз…….найз
Jaejoong-Та нар яагаад орилдоод байна аа
Victoria Nichkhun-ий утас болохгүй байна чи мэдэхгүй биз.өдөр залгахаар нь салгацан.
Victoria-Мэдэхгүй ээ.яасан юм бол……
Ji yeon-Би явлаа
Jaejoong-Би чамайг хүргээд өгье.Дахиал автобуснаасаа хоцорно биз
Hyomin-Би чихсэн явлаа.Баяртай
Ji yeon Jaejoong-тэй явахгүй тулд-Би өнөөдөр Victoria-гийнд хононо.Hyomin ч бас…
Jaejoong-За за тэгвэл би явлаа.Баяртай     гээд гараад явчихлаа.
Victoria-Манайд хонох гэж үү!Хэзээ ч манайд хүн ирж хонож байгаагүй!
Ji yeon-Hyomin aa Victoria-гийх руу явъя.Очиж чиний хайрийн талаар ярилцъя
Victoria гэрт 3 маань Hyomin-ийн хайрийн ярьж хонолоо.
……………………..
өглөө нь Victoria Nichkhun руу залгалаа.Nichkhun өмнөөс тосоод ирж байлаа.
Nichkhun-Victoria би гадаад явлаа.
утсаа унгаагаад-Юу гэнээ хэзээ Яагаад

9 thoughts on “Мөрөөдөл 8-р хэсэг 

  1. super junioriin medeelluud uzeh geed darahaar ene oguulleg garj ired bh yum, end tged neg ch super junioriin tuhai garahgui bnshdee, esvel medeenii angilalaa buruu songood bgan bishu adminaa!

Хариу үлдээх

