Kpop Амьдрал 2


Хаалга онгойход Жангвоо зогсож байв…

Энжүнг: Чи чинь энд юу хийж байгаан , Чамтай ярих юм байхгүй гэж хэлээ биз дээ!!
Борам: Ммм хэн бэ?? Омо Жанвоо ши! Ор ор
Энжүнг : Юу вэ энийг хэн оруулаатах гэсийн
Жиёон,Борам,Хёмин,Хваёоонг; Кюри,Сооёоон : Бид нар!!

 

Өчигдөр нь юу болсон бэ гэвэл….
Энжүнг: Еээээ Нөхөрийгөө явж харнаа ,
модний цаанаас, аягуу кинонд тоглож байхдаа үнэх хөөрхөн шд

Зураг авагч : Одоо жоохон завсарлий
Яг Энжүнг ийг Жангвоо дээр очих гэтэл , нэг бүсгүй рүү явчхав
Энжүнг гайхан булангийн цаанаас харж байтал гэнэт эмэгтээ нь тэврээд авав


Энэ үед Энжүнийг Жангвоо харчихиж, Энжүнг маш сандран тэндээс гүйлээ
Жангвоо хойноос гүйсээр л эцэсд нь түүнийг бариж аваад, Саяны харсан зүйл бол үнэн биш!

Жангвоо : Саяны охинийг би үнэхээр танихгүй
Энжүнг: Тийм байтлаа чамайг тэврээд зогсож байдагын муу гэж
хэлж амжаагүй байтал манажэр нь ирээд дараагын чухал үйл ажилгаатай гээд аваад явав.

Тэгээд түүнээс хойш Жангвоо залгасаар Энжүнг харилуулку Жангвоо Хёомин тай яриад эднийд ирсэн нь юм байжээ.

Энжүнг: Эээйш та нар энийг ясныг ч мэдкүү шдээ
Жиёон: Мэднээ ах бүгдийг нь ярисан гэхдээ т ал жоохон дутуу ойлгоцон байлээ шдээ
Энжүнг: Юууу?? чи чинь эгчтээгэ яаж яриад байнаа??
Жангвоо: Би бүгдийг нь тайлбарлы
Тэр охин миний фан байсан ба намайг харангуутаа маш их баярлаад тэвэсэн би түүнийг үнэхээр танихгүй
Энжүнг: Юуу вээ тэгээд тэр үед хэлэхгүй , Хүнийг эвгүй байдалд оруулчихийн
Жангвоо: Ххэхэ чи минь намайг сонссон бол.. Харин одо завтай бол гадагшаа нэг тийшээ явы тэхүү??
Энжүнг: Охидуудаа би нь гарлаа

 

Т-ара: Баярртай
Хёомин: Энэ 2 учраа олчлоо доо
Сооёоон: Заза хэдүүлээ бас гархуу
Борам: Хүүе! Жиёон чи Лээ Жоон тэ уулзахгүйн муу


Жиёон: өөө! Мартчиж заза онни! Баяртай одоо хурдан гарахгүй бол болкуу !

Үлдсэн гишүүд: Бааая!
Хёомин: Би ч бас нэг залуутай үерхэх юмсан
Сооёон: Лээ жоон жиёон 2 тийм холбоогүй шд
Хёомин: Харваас нэг нэгэндээ сайн л байгааз дээ
Сооёон: Харинлдээ..
Хёомин: Жоон ч сайхан залуу шүү…..

 

Энжүнг Жанвоо 2 цагыг зугаатай өнгөрүүлэлээ..
Паркаар алхаж явав

 

Жангвоо: Чи надад нэг юм амлаж чадхуу??
Энжүнг: Юу юм?
Жангвоо: Намайг юу ч болсон орхихгүй үргэлж миний талд байнаа гэж!
Энжүнг: Мэдээж! Ийм хөөрхөн залууг яж орхиж байдийн !
Жангвоо: Хэхэ хөөрхөн шд! Чамдаа Зөндөөн хайртай шүү! Энийг хэзээ ч мартаж болохгүй!
Энжүнг: Би ч бас чамдаа маш их хайртай!

 

Энэ 2ийг алхаж явах үед Жиёон Жоон ыг хүлээж байгаа гэж бодон хар хурдаараа гүйнэ

Ордог хоолны газартаа ирхэд , хэн ч байсангүй
Жиёон: Энд уулна их хүнтээ байдаг шд , өнөөдөр ячдаг байнаа…..
гэнэт урд нь гэрэл асаад төгөлдөр хуур нэг залуу тоглож эхлэв….

Жиёон: Энэ хүн чинь Жоон оппа мөнүү Тэр өнөөдөр ямар хөөрхөн болчвоо..
Жоон дуулж эхлэв Жиёон маш уярна…

 

Жоон тоглож дуусаад босон Жиёний өмнө сөгдөөд
Жоон: Жиёон аа Би чамд хайртай! Анх найзууд байсан ч цаг ирэх тусам
чамд би татагдсан! Миний хайрыг хүлээж аваач!
Жиёон: Оппа….
Жоон: Чамд одоо хэцүүү байгаа бол , хариугаа дараа хэлж болноо.. би чамайг хүлээж чадна

Жиён яхаа мэдэхгүй зогсов гэтэл Жоон гарнаас аваад ширээнд суулгана
Тэр 2 сайхан хоол идлээ, Гэхдээ Жиёон бас яхаа мэдэхгүй л байв..

Тэр 2 тэндээс гараад
Жоон: 2уулаа хаа нэг газар луу явхуу??
Жиёон: (Их сандарсан болохоор) Би нөгөө маш чухал уулзалттай явахгүй бол болохгүй ..
Уучлаарай баяртай гээд гүйгээд явчхав
Жоон: Хойноос ни болгоомжтой яваараа гэж хашгарлаа

Жоон: Би арай эрт хэлцийн болвуу гэж бодно…

 

Соши нар өдөржингөө Шоопингдож гэртээ орж ирэв
Бүгд маш ядарсан байлаа..

 

Ёоона: Ёооё , Ямар ядржына би нь ерөөсөө усанд орлоо
Юри: оК

 

Сихён: Онни нар одоо унтаарай , маргааш эрт КБС рүү явах учраас
Сооёоонг: Аягуу тийншд зозо хурдан унты дөө
Жэссика: Би гол дүрийн хүнийг хурдан мэдмээр байна шүү…
Тиффани: Би ч бас хэн болоо..
Таёон: Ёоона байхөө..
Хёоёон: Харинээ тийм байж болохын гэхдэ яг ямар музикал болох болоо..

 

Тэд нар ингэж ярисаар бүгд унтлаа…

 

Маргааш нь эрт кбс ийн байрруу явцгаав
Снсд очход аль хэзийнээ 2пм ийхэн ирсэн байлаа

 

Найруулагч: Та нарын сонсноор энэ бол музикал маягаар явагдах ба
одоогын байдлаар гол дүр тодорхойгүй байгаа л даа
тиймээс сонирхолтой хүн байнуу

 

СНСД гээс Жэссика Тиффани Юри 3 би! би! гэж хэлцгээв
Найруулагч: өөр хэн байнуу гэхэд хүн дугарсангүй

 

2пм ээс Вооёоонг, Чансунг,Такёон, Жүнсү Бид 4 болохыг хүсч байна!

 

Найруулагч: Заза болж байна би энийг бодож үзэх ба
2хос сонгох болно, харин үлдсэн нь арын бүжэгчид байx болно
маргааш гэхэд шийд гаргчих байх тэгээд маргааш энд орой 5цагт уулзацгаая!

 

СНСД 2пм : ОК

 

Вооёоонг: Гоё болох нь дээ СОШИ нартай
Тиффани: Та нартай бас хөгжилтээ байх нээ

 

Такёон: Жэсси! юу байна даа ?!
Жэссика: Оппа! таныг бүр санцан байна шд ! Ямар ч удаан уулзаагүй юм б дэ!
Такёон: Харин тиймэ! явж кофи уухуу?
Жэссика : Тэгий л даа би 1 хүртэл завтай
Такёон: ОК! Залуусаа би Жэсс тээ нэг газар руу явах хэрэгтээ байна! Баая!

 

Чансунг: Та 2 үргэлж л нэг газар руу явж байхын!
Санни: Тэгээд бид нарыг үргэлж орхино
СНСД Манажэр: Сэх ёон, Хёон, Ёоона, Сооёоонг , Юри нар надтай явах хэрэгтээ

 

Тэгээд энэ 5 явав харин 2пм ийн гишүүд болон Тиффани Таёон Санни нар бас үлдэв

 

Вооёоонг охидууд хийх юмгүй бол бид нартай тоглоомын газар явхуу??
Санни: Фан нарт баригдвал хэцүү юм бол доо
Тиффани : хэдүүлээ гэрлүүгэ харсин нь дээр байх даа
Таёон: Тийм дээ бараг тэр нь дээр байх Вооёоонг аа баярлаа гэхдэ бид нар
ингээд явий дөө
Вооёоонг: заза угаасаа удахгүй уулзах байх Баяртай

 

 

 

Жэссика Такёон 2 гадуур алхаж кофэ ууж өдөрийг хөгжилтээ өнгөрөөлөө
Жэсси: Найзтайгаа уулзалгүй удсан байсан болохоор, хэтэрхий ганцаардаж байлаа…
Такёон: Хөөрхөн шд.. Би ч бас.. нээрээ чи бид 2ийг Японд сүүлд уулзхад үехрэж байгаа гээд гарцан байсан харсануу??
Жэсси: Ммм гишүүд хэлсээн, Тиффани бүр бид 2ийг үерхэж байгаа гээд бодцон байсан шд
Такёон: хэхэ тиймүү, ажил чинь гайгүй биздээ, их ядарцан харагдаж байна..
Жэсси: Дажгүй ээ , ойрийн үед унтаж чиж амжахгүй байгаа , өчигдөр л нэг завтай байсан даа
Такён: өө балай айн, гэхдээ чамтай хамтарч ажлана гэсэн чинь , баярлаад байхын
Жэсси : хэхэ би ч бас , нээрэ цаг хэд болж байна?
Такён: 1:43
Жэсси : Омооо би СМ дээр 2 цагт байх ёстой шдээ
Такён: Яана тиймүү? Би хүргээд өгий миний машинд суучих

 

Жэсси: Янаа таг мартчиж…
Такён: Гэхдээ тэнд юу хийхийн…
Жэсси: Аа нөгөө юу л даа… Шинээ гийхан Маргааш Япон руу явхин
би тэд нарыг бүр хараагуй удцан, тэгээд уулзана гээд тоxицон байсан маа тэгээл
Такёон: Чи ганцаара юу ?
Жэсси : Үгүй ээ, Юри Тиффани , Таёон, Сооёоонг бас Фx ийнхэн ирэх байхаа
бид нар үдэх үдшлэг хийж өгөх гэж байгаа, Сүпэр Жониор оппа нар харин ирэх болвуу сайн мэдэхүй байна даа.
Такёон: аан тиймүү , за ирчлээ, тэр хүн чамайг дуудаад бах шиг байна…
Жэсси: хэн…. оммg!!

 

 

 

энэ удаад жоохон их бичхийг хичээсэн
Би гадаадад амьдардаг болохоор дүрэмийн алда агргаж байж магадгүй
Ууучлаарай , юу гэж бодсоноо заавал коммэнт үлдээгээрэ! Минкүүш😀

16 thoughts on “Kpop Амьдрал 2

  1. goy boljee hoorhnoo yst big like
    manai dvv gadaadad bdag ghed mongoloor harin ch dajgui sn bichij bga
    shvv hvmvvseee oilgoh heretg shvv
    bid heded unshuulah ged setgel tsag zav gargad uguulleg bichij bhad
    zarim hvmvvs ni doosh ni hiihee l bodohiimaa

Хариу үлдээх

