Мөрөөдөл 7-р хэсэг;


Ji yeon:Өө яанаа би автобуснаасаа хоцорлоо.Хоцорчихвал би гэртээ хариж чадахгүй юм болно гээд гүйгээд явчихав.
Hyomin:Тийм хол гэртээ юм байх даа Ядуувтар айлийн хүүхэд гэсэнтээ
Victoria:Тиймээ гэхдээ үнэхээр сайн охин шүү
Hyomin:Яг үнэн
цаанаас Jaejoong сонсож байгаад:Nichkhun-аа би гарлаа.
Nichkhun:За за баяртай
Jaejoong гараад : Дахиал автобуснаасаа хоцорчих вий дээ гэж бодсоноо автобусний буудал руу явлаа
Ji yeon буудал руу гүйж байна.
Jaejoong “”Алив гүйгээчээ хоцорлоо ш дээ “амандаа үглэнэ
Ji yeon хоцорчихлоо . Jaejoong Ji yeon дээр очлоо.
Jaejoong:Дахиал хоцорчихшив
Ji yeon:Амжсангүй шүү
Jaejoong:Суу л даа би гэрт чини хүргэж өгөе.Чи л юм чини мөнгө байсан ч алхана
Ji yeon: Баярлалаа чи намайг дандаа хүргэж өгөx юм даа гээд сундалав .
…………………………………………………………..
Гэрийнхан үүдэнд очоод Jaejoong:
Танай гэр чини йх хол байх юмаа.
За за баяртай хичээл дээр уулзая
Ji yeon:Байж байгаарай гэснээ очоод үcийн хоошой ни гараараа саманснаа “Нүдээ гаргавал илүү хөөрхөн юм байна “гэж хэлээд инээв
Jaejoong гайхаж харснаа: За би явлаа гээд явлаа
……………………………………………………………………….
Nichkhun aa Victoria дуудлаа
Victoria:Яасан юм хэлнэ гэсэн
Nichkhun:Би эцэг эхээ олцон бас тэд нартайгаа хамт амидарна маргаашнааас
Victoria:Баяр хүргэе ямар гоё вэ Ямар хүмүүс байна
Nichkhun:Йх сайн хүмүүс байна лээ Надаас зөндөө йх уучлалт гуйсан Гэхдээ миний хүсэл биелсэн байтал баярлахгүй юм. Одоо юуний төлөө урагшаа явах юм бэ?
Victoria йнээгэээд: Олдох болно Удахгүй алив инээгээрэй. Нааш ир 2 лаа явия
Nichkhun Victoria-г гэр үү ни алхаж хүргэж өглөө.
Victoria:Маргааш уулзая
Nichkhun:За гэснээ Victoria-г ойртоод инээлээ.
Victoria гайхан нүдээ томрууллаа.
Nichkhun:Ойрхоноос ямар хөөрхөн юм бэ?
Victoria:Мэд……….Nichkhun хацар дээр ни үнсчихлээ.
Тэгээд “Миний өхөөрдөм найз “гээд явчихлаа.
Victoria хацраа дараад үлдлээ
………………………………………………….
Hyomin Taecyeon руу захиа бичлээ.
Hyomin:Сайн уу? Би байнааа Hyomin Та зүгээр үү?
Taecyeon:Би яагаач гүй шүү дээ Яасан ?
Мэдээж аав ээжтэйгээ сар юм дуугараагүй сэтгэлийн зовлонд байгаа учир хэнд ч зүгээр харагдахгүй байлаа.
Hyomin:Аан за яагаачгүй
Би таний дугаарийг багшаас авсан юмаа Би хааяа тани луу захиа бичиж байж болох уу? ахаа
Taecyeon:Дураараа л бол
Түүнээс хойш Hyomin Taecyeon руу өглөө болгон орой болгон захиа бичдэг боллоо. Taecyeon Hyomin-йй өглөө явуулах захиагаар сэрж, орой мөн тэр захиагаар унтдаг боллоо.
Өдөр хоног их бэлтгэлийн дор өнгөрсөөр……..
Багш:Удахгүй концерт эхлэнэ.Энэ урилгийн та 6 эцэг эхдээ аваачиж өгөөрэй Хэн нэгэн цэцэггүй үлдэхийг хүсэхгүй байгаа биз
багш тарааж өглөө
Victoria:Багшаа би авахгүй ээ
Багш:Яагаад вэ?
Victoria:Надад ирэх хүн байхгүй ээ
Багш:За ойлоглоо
…………………………………………….
Хичээл тарсны дараа Victoria алга болчихов
Ji yeon:Victoria-г харсан хүн байна уу?
Nichkhun:Би хайгаад ирэх үү?
Ji yeon:Би хайгаад ирэе. Юмаа бэлд дээ
Nichkhun Санаа зовсон байдалтай:Тэгие даа
Ji yeon хайж хайж оллоo.
Ji yeon: энэ дээвэр дээр юу хийж байгаа юм
Victoria:Над руу битгий хараарай.
Би уйлхаа хүнд харуулах дургүй
Ji yeon араас ни тэврээд : Би харахгүй ээ сайн уйл !!! гэлээ
Victoria:Ji yeon-аа би чамд атаархдагаа чи ядуу ч гэлээ би чам шиг болохыг хүсдэг Чамд маш олон найз байдаг. Чиний эцэг эх үргэлж чам руу утасдаж биеййг чини асуудаг
Ji yeon инээгээд: Харин би чамд атаархдаг. Чи мөнгөнд хэзээ ч санаа зовдоггүй. Хэнээс ч юу ч гуйх хэрэг чамд байдаггүй
Victoria йнээгээд нулимсаа арчингаа:Уул ни уйлах муухай
Ji yeon Victroia-гийн нүүр лүү ни харж байгаад:Надад олон найз байдаг ч надад атаархдаг тэрнийгээч нуулгүй хэлсэн 2 хон найз байдаг. Тэр бол Hyomin та 2
Victoria:Би бас
сургуулид найзтай болноо гэж бодож орж ирсэн тэр мини ч бйелчихлээ
Гэнэт тэр 2-ын араас
Hyomin:Би ч бас гээд
Би бас та 2-т аймар атаархдагаа
3-уулаа йнээлдээд тэвэрлдэлээ. Тэндээ 3-уулаа байж байгаад доошоо бууцгаалаа.
Nichkhun тосож ирээд Яасан Юу болоов
Victoria:Би зүгээр л салхилмаар санагдаад дээшээ гаргаад ирлээ
Ji yeon: Бид доошоо бууж байя гээд явав
Nichkhun:Битгий худлаа яриад бай л даа Юу болсон юм бэ? нуулгүй хэлэл дээ
Victoria;Яаж хэлэх юм Сүртэй Зүйл биш болохоор ингээл хаячих тэхүү
Nichkhun:За яахав за за 2 уулаа бууя
Uuchlaarai udaagaad l  baih ym daa.Uneheer uuchlaarai

10 thoughts on “Мөрөөдөл 7-р хэсэг;

Хариу үлдээх

