Мөрөөдөл 6-р хэсэг


Taecyeon-ий араас Hyomin очлоо.Taecyeon шатан дээр сууж байлаа.Hyomin очоод “багынхан мини хүлээгээд байна ш дээ” Hyomin түүнийг юу ч дуугархгүй болохоор ни мөрөнд ни хүрлээ.
Hyomin:Гараа ав !!!Би ахлагч байж чадахгүй Өөр хүнийг сонго
Hyomin:Уучлаарай би явлаа гээд яваад өгөв.
……………………………………………………………………
Hyomin: Taecyeon хэцүү байгаа юм шиг байна түүнийг тайван түр орхоё ! Одоохондоо хэн нэгэн ни ахласан дээр байх аа
Victoria:Ji yeon-аа чи ахалчихаа чи биднээс илүү шүү дээ
Ji yeon:За яaхав тэгие
Тэд бэлтгэлээ хийсээр орой боллоо. Ji yeon гэртээ харих болход түүний гэр маш хол бас дээр ни автобус зогссон байлаа. Одоо яахаа мэдэхгүй зогсож байхыг хараад
Jaejoong:Хаана юм Гэрт чини хүргээд өгөе
Ji yeon: Хүнийг гэрт ни хүргэж өгөх гэж байгаа юм бол аятайхан дуугарч болдоггүй юмуу
Jaejoong:Болих л гүй юу Би хүнээс гуйдаг хүн биш давхиад өгөв
Ji yeon амандаа “Йх зант” Victoria-гийн хэлээд байсан үнэл байна л даа
Jaejoong давхиж байгаад “Энэ автобус зогссон байхад яаж харих гэж байгаа юм бол гэж “бодон байснаа буцаад эргэв. Ji yeon зам даган алхалж байлай.Jaejoong инээгээд Nichkhun-тэй төстэй юм гээч гээд очов
Jaejoong:Хүргээд өгөе гэж байхад суул даа. Хэзээ гэртээ очин гэж алхаав
Ji yeon: Баярлалаа хэрэггүй
Jaejoong:Суу гээд малгайгаа шидэв. Ji yeon муухай хараад суув.
…………………………………………………..
Маргааш бэлтгэл дээр Taecyeon ахлагч байж чадахгүй гэдгээ хэлэв
Ji yeon: Taecyeon-аа чи удирдах чадвар биднээс сайн шүү дээ
Taecyeon:Би чадахгүй болохоор юм асуух хэрэггүй
Victoria:за за болоё Өөрөө болохгүй гэж байгаа бол яая гэхэв . Өчигдөр Ji yeon-аа чи биднийг сайн ахалж байсан ш д Чи ахлагч болоо
Hyomin:Тиймээ чи бол
Ji yeon:За болж байнаа гээд урд гарав
Одоо бид хамтлаг бүжгээ дэглэх хэрэгтэй Victoria чи бүжгийн олон шагналтай юм байна лээ. Чи гоцлолвол яасан юм.Victoria зөвшөөрөв. ……………………………………………………………..
Энэ мэтчилэнгээр бүтэн сар өнгөрлөө. Victoria Nichkhun 2 хони чоно байхаа болиж хамтлаг,найз шиг байлаа.
Шалгаруулт эхлэх гээд бүгд л шаргуу ажиллана. Шалгуурлалт эхэллээ Hyomin гүйж орж ирээд: хөөе тэр хөгшин шүүгчийг хар даа .Манaи сургуулийг захирал харагдаж үздэггүй хүн гэсэндээ
Victoria түүнийг хараад зогтусав.
Nichkhun:Яасан бэ? чи одоо ш дээ
Victoria: Nichkhun-аа яанаа тэр хүн чини намайг сэтгэл хөдлөл…………………….хөдлөл одоо би яанаа. “Намайг дараа харна “ гэсэн утгатай юм яриад байсан энэ юм байна л даа. би одоо яанаа
Nichkhun:Тэгвэл намайг бод
Victoria:Айн чи юу яриад байна аа. Чамайг бодож яах ……..
Nichkhun:Чи надтай үргэлж хэрэлддэг байж байгаад яаж найз болсноо Чи намайг анхны мини найз гэж хэлж байснаа бодоод бүжиг л Victoria:Оролдоод л үзэе За одоо сурагч Victoria бүжгээ бүжиглэнэ Victoria гарлаа.Victoria Nichkhun-ййг бодон хөгжилтэй зүйлээ санахаараа йнээж бүхнийг мартан бүжиглэлээ.
Victoria дуусаад шууд л очоод Nichkhun-ийг тэврээд авав.
Victoria:Би ямар бүжгилсэн бэ?
Nichkhun:Мэрэгжлийн бүжигчин шиг
Victoria:Баярлалаа
Nichkhun Victoria-йй хацар дээр ни үнсэв
………………………………….
Багш:Танай багын нэр юу юм бэ?
Хүүхдүүд: Тэрний чини бодоогүй юм байна ш дээ
Hyomin:Бодож олох хэрэгтэй
тэд ярилцаж ярилцаж гэсэн BFF нэр олов
…………………………….
Тэд бүх шалгуулах номероо үзүүллээ Ялагчаар тэд тодорчээ. Дараагийн сард болох Tэмцээнд тэд орох боллоо
БАЯР ХҮРГЭЕ
…………………………………………………………………………………
Nichkhun-йй Утас дуугарлаа
Нэг хүн :Уучлаарай мөн үү?
Nichkhun:Тиймээ би байна
?:Сайнуү би асрах төвийн эгч байна аа.
Nichkhun:Өө эгчээ сайнуу .Уулзаагүй ямар удсан юм бэ? Таниар юу байна дээ.
?:Эгч ни сайхан мэдээтэй ээж аав чини гээд хүмүүс ирсэн
Nichkhun:Айн үнэн үү?эгчээ хэзээ хэзээ
?:Сая чамтай уулзмаар байна гэсэн
Nichkhun ээж аавтайгаа уулзахаар алхалж байна. Өвдөг ни чичирэж гар ни салгалж байлаа.
Ээж аав ни :Сайн байна уу? Миний хүү
Nichkhun:Сайн Миний аав ээж гэж ийм хүн байсан юм биз дээ гэх зэргээр ярисаар тэд танилцлаа
Nichkhun-д нэг л хачин байв. Мөрөөдөл ни биелчихээд байхад аз жаргалтай болсонгүй.ээж аавындаа нүүж очохоор боллоо
Nichkhun Victoria-руу утасдлаа.
Victoria:Nichkhun-аа бэлтгэлдээ хэзээ явах юм.
Nichkhun:Аан одоо очиж явна. Очоод би чамд юм хэлнээ.
Victoria: За за гээд уtcаа тасдлаа.
……………………………………….
Бэлтгэл эхлээд бүгд цуглав. цаг гариу бэлтгэл хийгээд тарцгаалаа.
Hyomin:Ji yeon-аа энэ яагаад ийм унжгар сул дорой харагддаг юм бол
Ji yeon: Сайн мэдэхгүй би ярилцаж үзсэн л дээ Гайгүй мөртлөө дандаа йх хүйтэн хөндий харагдах гэж хичээдэг юм байна лээ.
Hyomin”:Тийм бий вий Victoria йрж байна
Victoria:та 2 юу яриж байгаа юм
Hyomin:Taecyeon-ийг л чи Taecyeon-тай юм яриж үзсэн үү?
Victoria бодож бодож Ер нийх юм яриж үзээгүй ээ. Чи яах гэж байгаа юм
Hyomin:Зүгээр л надад нэг л
ta buhneesee uneheer ih uuchlalt guiy.Zav zai bolj ugduggui ee.Daraagiin hesgiig ali boloh hurdan oruulnaa.Za taalagdval setgegdelee bicheerei

10 thoughts on “Мөрөөдөл 6-р хэсэг

  1. daraagiin angiig hurdan oruulj ogooroi ene ngi vneheer goy bolsonbna daraagiin angi ch gesen goy bolon gedegt naidaj bna amjilt

Хариу үлдээх

