Мөрөөдөл 4-р хэсэг


Victoria сая л ухаан орон танихгүй тэвэрчихсэнээ мэдэв .

Тэр сандаран: Өө намайг уучлаарай хэтэрхий их баярлсандаа л

Nichkhun: Зүгээр дээ. Тантай танилцаж болох уу?

Victoria: Бологүй яaхав Намайг Victoria гэдэг. Харин таныг ?

Nichkhun: Намайг Nichkhun гэдэг. Та өөрийгөө тэнцэхгүй гэж бодож байсан юм шиг байна тээ

Nichkhun-д Victoria маш их таалагдлаа Гэхдээ түүнд нэг л танил мэт

Victoria: Танилцсанд таатай байна.Гэхдээ чи чини нөгөө танхай өглөгч залуу мөн байна ш дээ.

Nickhun: Юу билээ? байз аан чи нөгөө йхэмсэг зантай мөнгөгүй охин мөн байна ш дээ

 

Victoria: Ихэмсэг мөнгөгүй юу гэнээ Хөөе чи дэндэж байна аа

Nichkhun: Өө харин би тэгээд танхай чи харин дэндэж байна аа

Victoria: Шал дургүй хүргэчИхэмсэг мөнгөгүй юу гэнээ Хөөе чи дэндэж байна аа

Өө харин би тэгээд танхай,чи харин дэндэж байна аа

Victoria: шал дургүй  хүргэчихлээ гээд хэнэгч үгүй цааш алхав.

Nickhun: Энэ яасан ?Хөөе чи хэмсэг, их зантай , мөнгөгүй гэдгээ нууж яв мэдвүү. Би лав галзуурсан байхаа таалагдлаа гэх шиг

Харин Victoria:”ААШ” энэ муу тэнэгт нэрээ хэлээд байх даа яадаг байна аа

Ji yeon Taecyeon 2 бас 1 нэгийгээ танилаа.

Ji yeon: Нөгөө банди сайн уу? Чи арай шалгаруултанд орсон юм биш биз дээ.

Taecyeon: Тэгсэн хүсэл мөрөөдөлөө олох хэрэгтэй гэсэн болохоор

Ji yeon: Аан тэнцсэн үү?

Taecyeon: Тэгсээн Тэнцсэн

Ji yeon: Баяр хүргэе!!! би ч адил

Taecyeon: Бй чамайг тэнцэнэ гэж мэдэж байсаан.

Nichkhun Victoria-д ууралчихаад хариж байтал утас дуугарлаа

Nickhun: Байна уу? хэн бэ?

Jaejoong: Сайн уу?  Би Jaejoong байна

Nichkhun: Jaejoong гэсэн үү ?Чи чини яваад ирчихэж байгаа юм уу/

Jaejoong: Тийм ээ Би тэнд удаан тэсэхгүй юм байна aа . Чи сургуулидаа тэнцсэн үү?

Nichkhun: Тэгэлгүй яахав дээ би чини хэн билээ дээ. Чи нээрээ дургүй хүрэхээр хаячихдаг хүн болохоор л хүрээд ирэв үү?Би чам шиг мөнгөтэй ч болоосой.

Jaejoong:За битгий ингэлдээ. Чи яасан ууртай байх юм юу болсон юм.

Nichkhun: Аан чи санаж байна уу?Зоогийн газрын ааштай ихэмсэг охинг

Jaejoong: Санаж байна тэр яасан гэж ……………….

Nichkhun: Сая тэрэнтээ таараад хэрэлдээд. Яахлаараа хүн тийм муухай ааштай байдаг байна аа.

Jaejoong Инээгээд : хэрэггүй юманд уурлаад      гэх зэргээр тэр 2 маш удаан уцаар ярилаа.

………………………………………………………………………………..

Маргааш өглөө сургуули дээр ..

Багш:Та бүхэн бол энэ сургуулид анх орж ирсэн сурагчид . Одоо та бүхний сууж байгаа анги бол та нарын анги . Би өөрийгөө танилцуулия. Намайг Kim tae hee гэдэг. Та нарыг дааж авсан багш.Өө бас та нарыг 3 хуваах болно.18 хүүхэд байгаа тэгэхээр яг таарах ни 6 зургаагаар хуваагдах юм байна

Нэг дүгээр салаа нэг баг

2 дугаар салаа нэг баг

2 хүүхэд шилжиж ирнэ түр хүлээгээрэй 3 дугааp салаа. Энэ үед хаалга тогшлоо.

Багш: Ор ор

Эрхлэгч:Танай ангийн 2 хүүхэд.Хоюулаа гадаадаас шууд ирж байгаа юм.Нэр ни HYOMIN JAEJOONG

Daraagiin heseg Hagasain odor

 

8 thoughts on “Мөрөөдөл 4-р хэсэг

Хариу үлдээх

