Мөрөөдөл 2-р хэсэг


 

Victoria урлагын сургуульд бүртгүүлээд шууд л бэлтгэлдээ орж эхэллээ.Тэр эцэг эхййнхээ анхаарлыг татахын төлөөл хийж байна. Энэ үед Ji yeon урлагын сургуули эсвэл хуулийн сургуули 2-ын нэгийг сонгох болов. Тэр шууд л сонголтоо хийлээ. Мэдээж хуулийн сургуули. Хэзээ хэзээнийхээс илүү нүдэнд ни оч гийж байлаа. Эцэг эхийнхээ хүслийг биелүүлж их сургуулид орно гэдэг үнэхээр их бахдалтай Jaejoong гадaад руу явах бэлтгэлээ хийж байлаа Тэр Nickhun-руу залгаж гадаад явах болсноо хэлтэл

Nickhun:Зөвхөн аав ээжийнхаа үглэхийг сонсохгүй гэж үү ?      гэж хэлснээ

Үгийн сонсолгүй : чи миний мөрөөдлийг мэднэ. Энэ хүслээ биелүүлхийн төлөө л явдаг . Харин чамд эцэг эх мөнгө гээд бүх л зүйл байна. Яагаад хүсэл мөрөөдөлтэй болж түүнийхээ төлөө явахгүй. Харин шал хэрэгүй зүйлээс зугтаж байгаа юм гээд уцаа тасдчихав.Nickhun үргэлж л Jaejoong-д үг хэлдэг ч сая хэлсэн үг ни зүрхэнд ни гүн оров.

Буйдан дээр суугаад миний хүсэл мөрөөдөл юу вэ? гэж өөрөөсөө дахин дахин асуувч юу ч олдсонгүй. Тэр босоод Nickhun руу msg бичлээ. Тэр бичихдээ : ”Би заавал мөрөөдөлтэй болоод ирэх болохоор битгий үглээд бай ” гэв.

Nichkhun msg-ийг уншиж дуусаад : Тэгээ тэг золиг мини гэж өөртэйгээ ярилаа.

………..

Ji yeon аав ээж дээрээ очиж хуулийн сургуулид би орно . Ааваа ээжээ би их сургуулид орно.     гээд орилов

Аав: миний охин мундаг. Баяр хүргэе !!!    охин мини гээд үнслээ.

Ээж: чи бид 2-ын хүсэл мөрөөдлийг л дагах юм. Өөрийнхөө  хүсэл мөрөөдлийг дага !!!ойлгов уу ?  гэсэнд

Ji yeon уурлaад :та 2-ын хүсэл миний ч гэсэн хүсэл тийм болохоор та надад баяр хүргэлдээ гэсэнд

ээж: чиний дуу дуулж сурах дуучин болох хүсэл чини яасан юм бэ?     гэж асуусанд хариу олдсонгүй. ……………………………………………………………………………

Маргааш өглөө ни Taecyeon хариугаа авахаар хуулийн их сургуулиин үүдэнд ирсэн байна. Тэр айсан нүдээр жагсаалтийг харна Тэнцсэн cурагч дунд түүний нэр алга. Taecyeon эцэг эхдээ юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй хий дэмий гэрийн зүг алхална. Гэртээ ороод аавийнхаа өмнө толгой гудайлган суухад аав ни хэдййн ойлогжээ.

Чанга гэгч ни алгадаад: арчаагүй амитан       гэсээр түүнийг өрөө рүү ни хөөв

Taecyeon гэрээсээ гарч HAN мөрөн рүү явж чангаар : Яалаа гэж намайг ингэж байгаа юм Би багаасаа л хуулийн сургуулид орох гэж хичээж байсан. Яагаад?? би буруу юу хийсэн юм бэ ? гэжориллоо.

Хажуунаас ни 1 хүн: чи хуулийн сургуулид орж чадаагүй юм уу?

Taecyeon гайхаад иргэж хараад: Чи хэн бэ? гэв

Тэр охин ойртоод : харин би тэнцсэн. Гэхдээ миний хүсэл мөрөөдөл энэ биш юм байна. сая л ойлоглоо гэсээр инээмсэглэлээ.

Taecyeon: Тэгээд чиний хүсэл юу юм бэ ??

?: Миний хүсэл бол тайзан дээр зогсож тэр тайзыг эзэгнэх

Taecyeon инээгээд тэр өөртөө тохиолдсон бүхнээ ярилаа.

? чимээгүй сонсож байгаад: чи надтай яг адилхан  юм байна ш дээ гээл инээгээд байлаа.

?:Яахаараа иим адилхан байдаг байна аа.Тэхээр чиний жинхэнэ мөрөөдөлийг чини олох хэрэгтэй зүрхнээс чини чи дууулж эсвэл бүжиглэж чадах уу ?

Taecyeon:Үгүй ээ !!Би ёстой чадахгүй гээд бүлтэгнэв

?: чи дуулдаа алив л дээ гуйя    гэж гуйсаар байгаад түүнийг дуулуулав.

Тэр үнэхээр сайхан хоолойтой байв. Энэ мэтээр ярилцсаар салцгаав. Тэр 2 нэгнээсээ нэрээ ч асуугаагүй байснаа хэн хэн ни ч сансангүй

……………………………………………………………………..

Taecyeon урлагын сургуулид бүртгүүлэх болов.

…………………………………………………………………

Шалгаруулалтын өдөр

Taecyeon,Victoria,Ji yeon, Nickhun 4 маани ээлж дараалан дууллаа.

Эхлээд Ji yeon орж дууллаа. Дараа ни Victoria дуулж бүжиглэлээ

Taecyeon ороод өчигдөр таарсан охины дуулсан дууг дууллаа.

Хамгийн сүүлд Nickhun тэр аав ээжийгээ бодож нулимас унаган дуу дууллаа

Daraagiin heseg 1-d orno.Oruulahgui udsang mini uuchlaarai odoo tasalduulahgui ee.

6 thoughts on “Мөрөөдөл 2-р хэсэг

Хариу үлдээх

