f(x)


94оний одод маань Хонконгд үнэхээр хөгжилтээ байсан бололтой.

Krystal Sulli 2 Jiyoung Suzy 2 той Selca авхуулжээ.

Suzy: “Нар шиг гэрэлтсэн 94 оний одод* (>-<) Sohyun байхгүй байгаа нь маш муу хэрэг…”

(4минүтэ ийн Макнаэ бас 94 онийх юм байна Сүзи түүнийг хэлж байган)

( Sulli Krystal Suzy Jiyoung )

“Suzy: Бид нисж байхдаа зурагаа авсан!!!! Бүгдээрээ бэлдээд,Эхлэ кэкэкэкэкэкэ
цаг бол хамгийн чухал…(94оний одод)

Гэж Сүзи Твиттэр дээрээ оруулжээ.

Бас нэг хөгжилтээ видио:

Krystal me2day дээрээ энийг оруулжээ.

Amber Selca Miss A Min!

Миний хөөрхөн охин Мин, Бид ичсэн харагдаж байна…хаха  peace ~^^V

Jia

Kpop Girls in love Honkong т 23нд болж өндөрлсөн байна. f(x) KARA Miss A Sistar оролцжээ

Boys in Power нь 24нд болох ба CNblue 2am Ft Island  ZEA нар ололцох юм байна.

Cosmopolition

Sulli: Soojung aaa надад хэрэгтээ ганц зүйл бол чи. Kyaaa kekekeke

Krystal(SooJung):чи ч бас нададаа ганц нь! Kyak

Jung Sisters Kiss and Cry

Krystal: Би мөсөн дээрх шоу нь д оролцоно…

Jessica: Үнэхээр үү? ягаад чи гэж?

Krystal: Учир нь би ялсан шд

Jessica: Үнэхээр үү?? Баяр хүргийийи.. Би чамайг түрүү 7 хоногт ирж дэмжсэн болохоор тэгсэн биздээ???

Krystal: Гэхдээ би тэр өдөр 2т орсон….

Jessica :Би чамаар бахархаж байна.. Сайн хичээгээрээ!

Sulli:Superman oppas Fighting!!!!

 

4 thoughts on “f(x)

  1. hoorhn shde
    gehde ter 4n selca joohn bvrziiged n te
    bvgdeere neeh hoorhinmaa kk hair hvrchlee
    fx ter setgvvlin zurag woo tas tas
    ter krystal ter 2n gold tas garjee
    91 oniihon hamtda awhulsn odoo 94 udahgv 93gehkv yu kkkkk
    neere 89oniihn ih oln shde hehe

Хариу үлдээх

