Ярилцлага+/Өөрсдийн teaser зургуудын талаар хөгжилтэй/


Heechul маань SBS-н Youngstreet радиогийн хөтлөгч хийдэг байсан билээ. Тэгвэл өчигдөр Music bank тараад Heechul, Kyuhyun, Donghae, Ryeowook 4 Youngstreet радио дээр очиж олон зүйлсийн талаар ярилцсан байна. Хөгжилтэй ярилцлагын хэсэгээс сонирхолтой хэсгүүдий нь түүвэрлэн орууллаа, мөн sukira радио дээр өөрсдийн teaser зургуудын талаар ярьсаныг бас нэмж орууллаа, хүлээн авч уншина уу……

Тэд радиолуу явж байгаа нь

Kwanghee, Yewon 2 бол радио-гийн шинэ хөтлөгчид билээ.

Ярилцлага:

*************************************************************************************

Yewon: Чи Producer-тэй их дотно уу? Producer-н талаар ямар нэг юм хэлээч?

Heechul: Mithra бид 2 нэг онд төрсөн, тэрний төрсөн өдөр нь минийхээс өмнө болдог л доо, гэхдээ би түүнийг ах гэж дууддаггүй.
Энэ үед Kwanghee Yewon-г цохив.
Heechul: Чи битгий миний эмэгтэйг битгий цохиод байгаарай!
Kwanghee ажилаа үргэлжлүүлэн хийж байв
Kyuhyun: Чи үнэндээ нэг нэг үгээр нь уншаад байна
Kwanghee: Яагаад гэвэл би бичэглэгийн хэвийг мөрдөхгүй бол магадгүй би алдаа гаргах байх.

DJ: Миний сонссоноор та нар 55 долоо хоног 1-р байранд байсан гэсэн
Бүгд: 63 долоо хоног!
Kyuhyun: Яахаараа энэ мэдээлэл 8 долоо хоног шинэчлэгдээгүй байдаг байнаа?
Heechul: Үнэхээр маш их талархмаар Musicbank-д дахиад энэ 7 хоногт ялсан. Бид дараагийн 62 долоо хоногт ялсаар байх болно./Тайваны чартыг хэлж байгаа байх/

*************************************************************************************

Heechul: Donghae охидууд дунд үнэхээр алдартай. Манай компаний Sulli-с бусад охидууд бүр намаг айлгадаг шүү, харин бусад охид бүгд Donghae-д сайн. / Sulli, Heechul 2 их дотно хөгжилтэй байдаг/

DJ: Дахиад 7 жилийн дараа 2018 он гэхэд та нар бүгд гэрэлсэн байна байх даа?
Ryeowook: Тэр үед Heechul hyung аль хэлийн 35 хүрцэн байна байхдаа
Heechul: Битгий ийм юм яриад бай. Donghae чи харин юу хийж байх бол?
Donghae: Би загасчлах ёстой юу? Кеке..  Би хэн нэгэн охинтой учраад энгийн сайхан гэр бүлтэй болно гэдэгтээ итгэдэг.
Heechul: Би ч гэсэн адилхан миний гэр бүл энгийн байгаасай гэж хүсдэг. Хүүхдүүд маань туулай шиг, эхнэр маань үнэг шиг царайтай. Магадгүй гэрлэсэн үед манай хүүхдүүд надтай илүү адилхан байгаасай, энэ ямар сайхан байх болдоо~

Kyuhyun: 7 жилийн дараа би 30 хүрсэн байна, хичээж ажилласаар байх болно~!

Heechul: Хэрвээ бид суурин байвал энэ хэвээрээ үргэлжлүүлэн ажилласаар байх болно

Ryeowook: Тэгвэл миний хувьд би musical-д тоглодог болох байх, Hyungsik-тай хамт ч юмуу~!

Сонсогч: Би 7 жилийн өмнөхийг бодвол дэлхий ертөнцийн гэрэл гэгээг харж байна, яагаад гэвэл би тэр үед давхраа хийлгэсэн байсан

Kwanghee: Би ч гэсэн наадхий чин хийлгэсэн

Ryeowook: Би ч мөн адил давхраа хийлгэж үзэхийг хүсдэг………

Kwanghee: Чи гэхдээ дебут-нхээ өмнө хийлгэх ёстой байсан~!

Ryeowook: Би хамтлагийн гишүүд дундаасаа ганцаархнаа давхраагүй нь………….

Heechul: Yesung ч гэсэн давхраагүй шд.

Ryeowook: Oh тийшд нэрэ, за энэ нээх чухал зүйл биш дээ~!

*************************************************************************************

Mr.Simple дуу радиогоор явсны дараа:
Kwanghee: Энэ дуу маш богинохон юмаа, хангалтгүй санагдсан.
Donghae: Тэгвэл бид 8 минутын урттай хувилбарыг хийх болно оо.
Kwanghee: Би үнэхээр та нартай дахиад илүү ихийг яримаар байна залуусаа. Та нар нэвтрүүлгийн дараа шууд явах уу?
Donghae: Тэгвэл манай dorm-руу хамт явахымуу?
Heechul: Тийм шүү манай dorm-д очооч, бид бүгд гадуур байгаа, манай dorm-д хэн ч байхгүй байгаа, чи очиж болно.

****************************************************************************

Ryeowook: Анхны цомогоо гаргачаад байсан үед би Heechul ахтай бараг юм яридаггүй байсан.

Heechul: Тийм шүү, одоо Wookie бид 2 хоорондоо маш их ярилцдаг болсон.

DJ: Харамсалтай нь бидний нэвтрүүлгийн цаг удахгүй дуусна, өнөөдөр ямар санагдсан талаараа ямар нэг юм хэлээч?

Heechul: Би та 2-с хамаагүй хүчтэй. /илүү дээр гээд тоглоомоор хэлэв хэхэ/

Kyuhyun: Та 2 DJ хэдэн өдрийн өмнөхөөсөө яагаад муудаад байгааг мэджийнүү?
Heechul: Хаха……..
Ryeowook: Энэ хэдэн өдөр 2 DJ 2-лаа маш сайн байсан, үнэхээр их баяртай байна.

DJ: Ингээд бидний нэвтрүүлэг дуусч байна.Suju-н бүх зочиддоо баярлалаа, bye.

****************************************************************************

Мөн фенүүдийн хөгжилтэй сэтгэгдэлүүдээс нэмж дурьдахад Kyu магадгүй Kwanghee-д дургүй байх лол, Fishy загасчлана гэнээ, өөрийгөө барих нь, эсвэл anchovy барих байх даа лол, Suju үргэлж бидэнд аз жаргал бэлэглэх юмдаа, үүнийг уншаад энэ өдөр их сайхан боллоо зэрэг бичжээ. Харин манай уншигч таньд таалагдсан бол сэтгэгдлээ бидэнтэй хуваалцаарай~!

Мөн Kyuhyun solo дуугаа дуулсан ба ярилцлагын зарим зургуудаас…..

****************************************************************************

Харин эндээс 8-р сарын 12-ны Sukira-д өгсөн ярилцлага эхэлж байна:

Саяхан манай хэд 8-р сарын 12-н Music bank тараад бөөнөөрөө Sukira radio-луу явсан билээ. Гэхдээ Siwon , Heechul 2 яваагүй. Siwon драма-ны зураг авалттай байсан ба тэдэнлүү эфирлүү утсаар залгаж ярьсан. Харин Heechul-н хувьд миний бодлоор тэр өмнөх өдөр нь Sukira дээр ганцаараа очиж өдөржин тоглосон болохоор энэ удаад очоогүй байх ххэ. Ингээд тэд олуулаа Sukira дээр юу ярьсан болдоо мэдээж маш хөгжилтэй^^ . Kyuhyun , Sungmin 2 яг энэ chibi шиг хөөрхөн сууж байсан .

Ингээд тэр өдөр ярьсан зарим хөгжилтэй яриануудыг хүлээн авч уншина уу.

Sukira яриа:

Leeteuk: Энэ удаагийн album-ны teaser photo-нууд үнэхээр шинэлэг байсан, гэхдээ та нар хэний teaser хамгийн их surprise болсон гэж бодож байна?

Бусад гишүүд: Siwon

Shindong:  Гэхдээ Siwon урьд өмнө нь иймэрхүү дүр төрхийг олон удаа харуулж байсан шүү дээ, миний хувьд Eunhyuk гэж бодож байна


Eunhyuk: Юуу???
Shindong: Үнэхээр царайлаг гарсан~
Kyuhyun: Ямар нэг юм оронд нь өгсөн юм шиг л санагдаад байна даа…

Kyuhyun: Миний бодлоор хамгийн их shock-нд оруулсан гэвэл зохимжгүй хүмүүсийг сонгох ёстой байх. Энэ хүмүүс бол Ryeowook-ssi , Leeteuk-ssi 2  байх, Тэр барисан өднөөс нь эхлээл….

Ryeowook: Тэр чинь art!! Чи art мэдэхгүй байна!!!
Eunhuyk: Art нь ч үнэн л дээ гэхдээ хүн бүр дотроо “ Би art өмсөөгүй үнэхээр азтай ” гэж бодож байсан
Eunhyuk: Yesung-ssi Siwon шиг зургаа авхуулж үзэхийг хүсч байна уу?
Yesung: Хэрвээ надад боломж олдвол би оролдож үзнэ үзнэ

************************************************************************************

Siwon тэд нарлуу залгахад:

Энэ удаагийн Comeback teaser-үүдээс Siwon-ий хувьд хамгийн дуртай teaser хэнийх байсан бэ?

Siwon: Миний хувьд Eunhyuk-н image нь өөрт нь маш их тохирсон санагдсан.

Eunhyuk: Яагаад?

Siwon: Яагаад гэвэл тэр өөрийнхөө бие, нүүрний ихэнх хэсгийг нуусан байсан /хаха нээрээ л бараг ам хамар нь л харагдаж байсан шүү тэ/

Бусад гишүүд: Хахаха үнэн үнэн

Eunhyuk: Энэ залууг дээ…

Leeteuk: Яг одоо бид нар 2 багт хуваагдсан байна, аль баг нь түрүүлнэ гэж бодож байна?

Siwon: 12 давхарт байгаа баг

12 давхарын багийхан: Yeahh!

11 давхарын баг: Яагаад?

Siwon: Яагаад гэвэл 12 давхарын багт Yesung hyun байгаа болохоор…

************************************************************************************

Сонсогч: Sungmin өөрийгөө харагдах байдлаараа хэдэд ордог гэж боддог вэ?

Sungmin: Сэтгэл татах байдлаас гадна уу?

Сонсогч: Тийм сэтгэл татах байдал биш

Yesung: Зөвхөн харагдах байдал!!!

Sungmin: Бие биш зөвхөн царайгаараа юу?

Сонсогч: Тийм~зөвхөн царай!

Sungmin: Тэгвэл би номер 1!!!

Сонсогч:…….

************************************************************************************

Сонсогч: Eunhyuk oppa үнэхээр царайлаг, таны нууц чинь юу вэ?

Shindong: Энэ асуултанд Kyuhyun-ssi хариулах болно..

Kyuhyun: Сонсогч та их этгээд сонирхолтой хүн юм

Shindong/Leeteuk: Ae сонсогчийг юу гэж ингэж хэлж болдийнбээ!

Kyuhyun: Aa~уучлаарай

Shindong: Тэгвэл Sungmin хариулдаа..

Sungmin: Eunhyuk-ssi нүдээ аниад, ам жимийцэн байхдаа үнэхээр царайлаг харагддаг.

************************************************************************************

Тэр өдрийн Sukira дээрх зарим зураг болон бичлэгүүдээс…

Тэр өдрийн бичлэг бүтнээрээ:

****************************************************************************

Мөн Super junior-н бусад мэдээнүүдийг фен блог болох

http://mongoliansuperjunior.wordpress.com/

блогтоо хийж байгаа шүү гэдгээ дахин хэлий~!

6 thoughts on “Ярилцлага+/Өөрсдийн teaser зургуудын талаар хөгжилтэй/

  1. haha sukira vnen alia n bsn hamgin tas kkkk
    kwangheein vsiig hardaa haha nogoohig n medkvm bnoo
    8jiliin daraa neere yaana engin ger bvlte gj helsn n sxan l bn kkk
    goy medee bn hairt meen
    hamgin ehni zurag dr chulin nvd neh hoorhn garzn kkkk

Хариу үлдээх

