kyuhyun танилцуулга ба баримтууд


za ib ni hureed irsen shuu yavahaaasa umnu amjuulaad  helsen ysooroo kyuhyunii tuhai barimtuudiig hiilee.hulen avna uu

Тайзны нэр: Kyuhyun 규현

Жинхэнэ нэр: Choi Kyuhyun 조규현

Хятад нэр:  Zhao Kui Xian 趙奎賢

Япон нэр: チョ・ギュヒョン

Төрсөн он сар өдөр: 1988-02-03

Өндөр/ жин : 180см / 68кг

Цусны бүлэг: А / 2-р бүлэг

Гэр бүл: Эцэг, эх,  эгч (3 насаар эгч Choi Ahra)

Сургууль:  Shinchung дунд сургууль, Yumkwang ахлах сургууль, Kyunghee их сургууль

1.2005 оны Chin Chin дууны тэмцээний 3-р байр эзэлж түүний дараагаар 2005 оны 8н сард SME-д орсон.

2.Super Junior-н Шинэ Сингл альбумны зураг авалтын тухай мэдээгээр гарах үе буюу 2006 оны 5 сарын 23 тэр анх тв-үүдээр гарсан.

3. 2006 оны 5 сарын 27нд SBS Inkigayo-д  Super Junior-ийн  гишүүдийн хамт шинэ сингл “U”-н Comeback stage-д  анх debut-ээ хийсэн.

4. Kyuhyun Super Junior-т орсон нь 13 дахь хамгийн сүүлийн гишүүн болсон ба хамгийн бага буюу дөнгөж 19 настай байсан.

5. Тэр  хамгийн бага хугацаанд буюу ердөө 3 сар бэлтгэгдэж дэбютээ хийсэн.

6. Түүний хамтлагт орсон өдөр нь байгуулагдсаны 200 дахь өдрөөс  өмнөхөн байсан.

7. Kyuhyun  хамтлагын гишүүн ах нарынхаа хамт олон шоу, радио нэвтрүүлгүүдэд оролцож эхэлсэний хамгийн дурсамжтай нь MNET TV Super Junior Mini Drama гэгдэх 5 хэсэгтэй цуврал. Kyuhyun  Prince team багийн бүрэлдэхүүнд байж, багтаа олон  ялалт авчрахад тус болсон. Тэдний шагнал нь Япон руу Мөрөөдлийн Аялалд явах байсан юм.

8. Super Junior Kiss The Radio-д Leeteuk, Eunhyuk Shindong-ы хамтаар тэр 4 “Super Junior-н 14 дэх гишүүнийг олох” гэсэн Лхава гаригийн буланг хөтөлдөг байсан.

9. 2006 оны 11 сарын 5нд Yesung, Ryeowook 2ын хамтаар хамтлагийн леид хоолойноос бүрдсэн super junior-анхны дэд хамтлаг болох Super Junior K.R.Y байгуулагдаж Music Bank дээр Hyena drama-н дуу One I Love дуугаар дэбют хийсэн.

10. Kyuhyun “Smile” нэртэй соло бичүүлснээр  хамтлагаасаа хамгийн анхны соло дуу бичүүлсэн гишүүн болсон.

11. 2007 оны 4 сарын 19ны өдөр буюу Kyuhyun 1 жилийн ойн өдрөөс сарын өмнөхөн хамтлагын Leeteuk, Eunhyuk, Shindong нарын хамт Sukira радио тарж яваад оройн 23 цагт автомашины осолд орж жолоочийн ард сууж явсан Kyu хамгийн хүнд бэртэж, осол болсон машинаас 50 метр хол шидэгдсэн.Түүн дээр хамгийн түрүүнд Eunhyuk зүгээр эсэхийг нь мэдэхээр гүйж очсон. Эмнэлгийн дамнуурга дээр хөдөлж чадахгүй хэвтэж байсан ч Leeteuk Kyuhyun-ий нэрийг дуудсаар байсан. Kyuhyun удалгүй ухаан алдаж, түүний авсан бэртэл нь хамгийн хүнд буюу амьсгалах боломжгүй, хавирга нь хугарч цээжний хөндийд хий хуримтладсан (пневмоторакс), гүнзгий шарх болж, ташаа яс хугарсан байсан.  Эмч рентген гэрэлд хараад түний уушиг хүнд гэмтсэн\цус алдсан\, цав цагаан/ их хэмжээний хийгээр дүүрсэн\,ходоодны хөндийд их хэмжэний цус алдсан.Түүнийг эмнэлэг уруу хүргэж байхад тэр аль хэдийн өөрөө амьсгалж чадахаа больж хиймэл амьсгалын аппаратаар амьсгалж байсан.2цаг 40 минутад kyuhyun ухаан алдаж А&Е-д орсон.Kyuhyun-ий  нөхцөл байдал маш хүнд болж дахин дахин ухаан алдаж  бие нь суларсаар байхад түүнд эм уулгах шаардлагатай болсон.Хэтэрхий их цус алдсанаас болж түүний цусны даралт унаж зүрх нь зогсож байсан.Эмч түүнд тарилга хийсэн боловч зүрхний даралт нь хэвээрээ л байсан.Тар үнэхээр сэхэх найдлагагүй болж түүний зүрх нь 1 минут хэртэй зогсож байсан.Түүний  аав нь нэлээн том компанийн захирал болохоор тэднийх нэлээн хөрөнгөтэй айл байсан.Аав нь түүнийг дуучин болохыг  байнга эсэргүүцдэг байсан ч тэр зөрүүдлэсээр байгаад дуучин болсон.Аав нь эмчээс хүүгээ аврахыг зогсоо зайгүй гуйж байсан.Энэ мэс заслыг 1 хятад эмч гардан хийсэн.уг мэс засал үнэхээр хүнд байсан ба Kyuhyun үүний дараа дахиж хэзээ ч дуулж чадахгүй гэж байсан ч эмчийн чадвараас хамаарч тэр буцан эргэн ирсэн. Түүнд яаралтай хагалгаа хийсний ачаар/ энэ хагалгааны түүхийг Kyu өөрөө Strong Heart нэвтүүлэг дээр ярьснаар/эмч нар амийг нь  аварсан ба 24 цагийн дараа Kyuhyun  ухаан орсон, 3 хоногийн дараа гэхэд түүнд амьсгалын аппарат шаардлагагүй өөрөө амьсгалах чадвартай болсон юм. Гайхалтай хурдан эдгэж  долоо хоногийн дараа гэхэд өөрийн хөл дээрээ алхаж эмнэлэгт 78 хоносны дарагаар 7 сарын 5нд гарчээ.  2007 9 сард Super Junior 2 дахь альбум гарах үед Kyuhyun бусад гишүүдийн хамт эргэж ирнэ гэж мэдэгддсэн юм.

12.Kyuhyun:Гэртээ байхад эцэг эх минь намайг халамжилдаг ч би ах нарыгаа маш их санасан. Магадгүй энэ эцэг эхэд минь муухай сонсогдох байх л даа.Гэвч би ах нартайгаа байхдаа илүү эрч хүчтэй болдог.Миний бэртэл бүрэн эдгээгүй ч гэсэн би цомгийнхоо нэг хэсэгт оролцохыг маш их хүссэн.Манай мэнэжер үүнийг зөвшөөрөхгүй байсан.Би одоо тайзан гарах нь миний бэртлийг улам муутгаж магадгүй гэж хэлсэн.Гэвч би яадаг ч байсан яаж ч өвдөж байсан тэдэнтэй хамт тайзан дээр гарна гэж шаналгасаар байгаад гарсан.Би өөрөө шалгааж байгаад гарсан учраас би шаналж өвдөж байгаа дүр үзүүлж болохгүй.Би өөрийнхөө үгэнд хариуцлага хүлээх ёстой.

13.12 sariin 3nd kyuhyun cy-ийн үгээ өөрчилж “би үхэхгүй,бууж өгөхгүй”гэж өөрчилсөн.

14. 2008 9 сард Arirang TV-н KPOP Топ 7 Хамгийн хайр татам магнае онлайн санал асуулгад тэргүүлсэн. Энэ санал асуулга нь хамгийн сайн хоолойтой болон авьяас,  жүжиглэлт,  ТВ гарах үеийн чадварыг үнэлсэн асуулга байсан.

15. 2010 оны 11 сарын 25нд Kyuhyun SM энтертайнтентийн прожект хамтлаг SM The Ballad-д орох болсон нь мэдэгдэж Trax/Jay,   SHINee/Jonghyun мөн шинэ бэлтгэгдэгч Jino нарын хамтаар “Miss You” дуугаар Musik Bank-д  дэбют хийсэн. Miss You, Hot Times 2 дууны MV гарсан.

16.Kyuhyun, Henry, Zoumi 3-т диснэйн хоч байдаггүй. Учир нь тэд хамтлагт сүүлд орсон.Бусдад нь байдаг.

17. Kyuhyun-н англи нэр нь Marcus Choi

18.Kyuhyun Авто машиний осолд орснийхоо дараа 20 кг турсан гэнэ

19. Kyuhyun ямар ч шоунд гэдсээ харуулах тун дургүй.Учир нь авто осолд орснийх нь дараа нэлээн сорвитой болсон.

20. Kyuhyun түүхэн кино үзэх дуртай. Тэрээр Жүмүн киноны нэгч ангийг алгасалгүй үзсэн.
21. Kyuhyun урт  үстэй охидод үнэхээр дуртай.

22. Kyuhyun-н ганц дутагдалдалтай тал гэвэл хоол хийж чаддаггүй.

23. SJ-нхэнээс Kyuhyun ганцаараа Mnet super vocalist-р тодорч байсан./2008 онд/

24.Тэр бол starcraft-ийн үнэнч fan.Тэр зав л гарах юм бол online-aar тоглодог.Мөн тэр ах нарыгаа их уруу татдаг.

25.Kyuhyun бага байхдаа найзуудтайгаа гадуур гарч дэмий сэлгүүцэж зугаалдаггүй байсан. Хэрвээ найзуудтайгаа зугаацмаар байвал гэртээ авчран computor тоглоом тоглодог байсан.

26.L eeteuk:Kyuhyun тэгж хэлэхгүй байсан ч тэр зүрхэндээ бид бүгдийг маш их санадаг байсан.Тэр нууцаар над уруу байнга залгадаг байсан.Харамсалтай нь дандаа буруу үед залгадаг байсан. (нэвтрүүлгийн зураг авалттай үед).Үүнд тэр маш их гомдоллодог байсан.

27. 2008 4 сарын 8нд Super Junior-н 3 дахь дэд хамтлаг Хятад хэл дээр үйл ажиллагаа явуулах Super Junior – M байгуулагдсан. Хамтлагийн гишүүд нь Hankyung,  Siwon, Kyuhyun, Donghae, Ryeowook мөн  Henry,  Zhou Mi гэсэн 2 Хятад гаралтай гишүүн гэсэн 7 хүнтэй.hankyung-ийг гарснаас хойш дахин өөрчлөлт гарч Sungmin eunhyuk нарыг авсан.

28.suju-м-ийн үйл жиллагааны үеэр тэд хятдад байхад Кyuhyun-ий ослын шарх сэдэрч тэр бөөлжиж эхэлснээс болж ‘’star to star’’-ийн зураг авалтыг эрт орхих болсон.

29.Үнэндээ  super junioriin 13дахь гишүүнийг авах болсон мэдээ гарсны дараа гишүүд болон elf-үүд маш ихээр эсэргүүцсэн.Учир нь тэд тайзан дээр багтахад бэрх дээр нь тэдний дуулах хэсэг улам багасах байсан.12 гишүүн байхад л хангалттай гэж боддог байсан учраас Kyuhyun-тэй анхандаа таарамжгүй харьцаатай байсан ба осол болох үед тэд бүгд  Кyuhyun-ий  төлөө залбирч эдгээд буцаад ирээсэй гэж маш ихээр хүссэн.Магадгүй энэ үйл явдал Super junior-ийн гишүүд Кyuhyun-д хэр их хайртайг нотолсон хэрэг болсон байх.

30.Кyuhyun:Анхандаа би хүн бүр зөвхөн өөрийгөө боддог болов уу? Гэж боддог байсан.Гэвч энэ нь худлаа харин бүгд хамтлагийнхныхаа төлөө өөрийгөө золиосолдог болохыг ойлгосон.Super junior  үнэхээр хүчтэй хамтлаг гэдгийг ойлгосон.Би Super junior-т хайртай.

31.Тэр анх хамтлагт орохдоо их ганцаарддаг байсан.Учир түүнийг хамтлагт ороход маш их хүмүүс эсэргүүцэж байсан учраас.Бүх фэнүүд үүнийг эсэргүүцдэгийг та нар мэдэж байгаа байх.Тэр энэ бүхнийг тэсэж өдийг хүрсний үр дүнд хүн бүрийн хайртай maknae  болж чадсан.

32.Super junior-ийн гишүүдийн орсон Come to play-д Wonder girls-ийг Lim-ийг сонгоод “сүүлд орсон гишүүдэд ямар хэцүү байдгийг мэддэг адилхан зовлон үзсэн болохоор түүнийг сонгож байна” гэж байсан.

33.Тэр үнэхээр evil бүр дэндүү.Хүмүүс түүнийг heechul-ийн шавь гэдэг ч үнэндээ тэр Heechul-аас ч илүү.Super junior-м-ийн үйл ажжиллагааны үеэр Henry-г авснаар тэр жоохон ч гэсэн номхорсон.

34.Super junior-ийн гишүүд:Тэр маш эрх.түүн шиг эрх Maknae-г анх удаа л харж байна.Тэр тэгж харагдаггүй ч гэсэн байнга ах нартаа эрхэлдэг.

35.Kyuhyun хамтлагтаа хамгийн их иддэг ч гэсэн ерөөсөө таргалдаггүй.

36.Тэр хүмүүст хүйтэн царайтай харагддаг ч гэсэн үнэндээ үнэхээр дулаахан.

37.Тэр дэбют-ийн өмнө махлаг байсан.

38. Ихэнх Хамтлагийн магнае эгдүүтэй байдаг бол Kyuhyun огтхон ч тийм биш.Ryeowook илүү эгдүүтэй магнае төрхтэй.Хамтлагийн  eternal maknae ryeowook evil maknae kyuhyun гэж явдаг.Ерөнхийдөө Kyuhyun магнае-ийн эрхийг эдэлж  Ryeowook үүргийг нь гүйцэтгэдэг.

39.Тэр 1 удаа ter leeteuk-д  ramen чанаж  өгсөн ч үнэхээр идэх боломжгүй аймшгийн амттай байсан.

40.Тэр sungmin-тэй 1 өрөөнд байдаг.Бас sungmin-тэй илүү дотно.

41.Тэр шүршүүрт орохдоо байнга дуу дуулдаг.Бүр sungmin-ий дуулдаг хэсгийг тэрнээс илүү сайн дуулахад  sungmin-ий уур хүрдэг ч энэ нь Sungminii  kyuhyun-ийг хайрлах шалтгаан болдог.

42.Тэр шөнө унтахынхаа өмнө байнга Star craft болон бусад online тоглоомууд тоглодог  нь sungmin-ий уурыг хүргнэдэг.Учир нь тэр их шуугиантай байдаг.

43.Sungmin тэрэнд байнга уурладаг ч түүнд хамгийн их хайртай.бас байнга түүнийг санаж түүнд санаа нь зовж байдаг.

44.kyuhyun starcraft тоглоод хожигдох юм бол үнэхээр ууртай байдаг.sungmin үүнд нь их санаа зовдог.

45.sungmin:Тэр үнэхээр жоохон хүүхэд шиг юм идэхээрээ  өрөөгөөр дүрэн үртэс унагаадаг.

46.sungmin:Тэр аялан тоглолт эдрээсээ ирэхээрээ тавиур байсар байтал цүнхээ байнга газар шидчихдэг.

47.Тэр унтахынхаа өмнө  starcraft тоглоод хожих юм бол үнэхээр аз жаргалтай байдаг.Энэнээс болоод тэр их чимээтэй болж дуу дуулдаг.Энэ нь Sungmin-ийг унтахад үнэхээр ядаргаатай байдгаас болоод уурладаг ч  дотроо баярладаг.

48.Тэр  wine-д үнэхээр дуртай.Хамтлагаасаа хамгийн их  alcohol  хэрэглэдэг гишүүдийг  top3-т багтдаг.Тэр магадгүй үүнийг sungmin-ээс сурсан байх.Учир Sungmin бас wine-д дуртай.

49. Тэр  matematik-ийн хичээлдээ үнэхээр сайн.Сургуульд байхдаа тооны олимпиадад ороод медал авч байсан.

50. Kyuhyun-ний аав “Hankook hakwon” – хамгийн анхний хувийн дээд сургууль, junior high болон high school-ийн захирал
51.Хамтлагтаа сайн бүжигчдийн тоонд ордог.Bonamana дээр тэр урагшаа гарч гоцлол хэсэгт бүжиглэдэг.

52. Kyuhyun-н хувьд хамгийн төгс төгөлдөр бүсгүй урт хөлтэй байх ёстой.

53.Түүний Хятад хэл Япон хэл гээд ер нь бүх дуудлага үнэхээр сайн.Хятад хэлний хувьд түүний мэдлэгтэй харьцуулахад дуудлага нь ярих ч юм биш.Хятад хүн шиг л ярьдаг.

54.Тэр  sm town-ий тоглолтон дээр  shineе-гийн jonghyun-тэй нийлж goose dream-ийг дуулж байсан.

55.SNSD-ээс Sеohyun-тэй нэр холбогддог.Нийлж дует дуулснаас болж.

za ingeed ufogoos ni uneheer goy goy hariult ugdiin haha.unheeer evil shuu

56.Fan: “Хэрвээ чи надтай гэрэлвэл Korea-н бүх хүмүүс таны fan болох болно.”

Kyu: “Хэрэв бүх солонгос хүмүүс миний шүтэн бишрэгч болвол би чамтай гэрлэнэ”

57.Fan: “Kyu oppa-ийн гулсалт /Bonamana/ үнэхээр гайхамшигтай!”

Yesung: “Тэр чинь миний дуулдаг хэсэг байтал бүгд Kyu-г хардаг хэрэг үү?!”

58. ELF:Хамгийн царайлаг гишүүн надад хариулаарай!

Kyuhyun: “Би юу?”

59. Fan : Би чамайг санаж байна…^^♥

Kyuhyun : Чи хэнийг санаад байгаан !

60. Fan:Oppo би аймшигийн кино үзэж байна. Энэ аймшигтай юм. Намайг хамгаалаач!

Kyuhyun:Lol, тэр сонирхолтой~

61. Fan : World Tour бас  Super Show…та магадгуй ядарна.Гэвч та E.L.F-ээс маш их хайрийг авах болно ~! Үүнийг л хүлээ ^^♥

Kyuhyun : (би) хүлээж байна &&^^

62. Fan :Бороо орж байна ийм үед аймшигийн түүхүүд яривал үнэхээр сайхан байх болно.

Kyuhyun :Бороотой өдрүүдэд  Makkeoli байх хэрэгтэй

“Makkeoli” бол Korean будааны архи

63.ELF:“SJ бол 1 Leeteuk, 2 HeeChul ,3 Yesung….. KyuHyun 13 , тэгэхээр 14дэхь гишүүн хэн билээ?”

Yesung:’’Сүнс’’

64. Fan :Би унтаж чадахгүй нь…маргааш би Babtolseu-руу явах ёстой !! ㅠㅠ

Kyuhyun :Чи “Hankook hakwon”-д ирэх хэгэгтэй заримдаа шүү!

Babtolseu бол Yesung-ийн аав ээжийн хоолний газар

“Hankook hakwon” – хамгийн анхний хувийн дээд сургууль, junior high болон high school-ийн сурагчидийн  Kyuhyun-ний аав захирал нь

65. Fan : Асуулт, Jungsoo ах юу хийж байна унтаагуй биздээ? ㅋ Donghae болон Ryeowook oppa хамтдаа идхээр гадагшаа гарсан яагаад oppa тэдэнтэй хамт яваагуй юм~~~

Kyuhyun : Тэр залуус ганцхан намайг орихоод явсанㅡ ㅡ

66. Fan : Oah ~~~~Маргааш би сургуульдаа явах ёстой…… гэвч би гэрийн даалгавараа хийгээгүй л байна

Kyuhyun : Үүнийг яг явах өдрөө хий (сургуульдаа явах)(haha ene dandaa hund buruu yum zaaj ugnu l dоо)

67. Fan : Kyu oppa! Хэрвээ энэ дэлхий дээр  Ryeowook oppa бас би байвал та юу хийх вэ ♥

Ryeowook : ㅋㅋ Магадгуй(тэр сонгоно) намайг ?? ㅋㅋ

68. Fan : Woah… өнөөдөр сургууль эхэлсэн(би аль хэдийн) энгийн ангид орчихсон ! энэ надаас маш их цаг авч байнаㅜㅜ

Kyuhyun : Би сургуульд явж ангид суухыг хүсэж байна ㅠㅠ

69. Fan : Oppa ~  та бал сарынхаа анхний шөнө юу хийх вэ ~?

Kyuhyun : Энэ бол нууц~ Чи явахаараа үүнийг мэдэх болно ^^(ih nuutstai baihne)

70. Fan : My girlfriend is ~ ♬ энэ дууний дараагын мөр нь юу билээ???

Sungmin : Kyu ?

Kyuhyun : very pretty

“Cooking cooking” дууний үг

71. Fan:Би дээд сургуульд ороод 3 жил болж байна гэвч би SS3-ийг үзмээр байна..би үзэж чадахгуй бол ах хариуцлага хүлээнэ ^♥^

Kyuhyun:Би хариуцлага хүлээж чадахгуй^^

72. Fan:Та одоо өлсөж байна уу? Би ч гэсэн өлсөж байна ㅠㅠ

Kyuhyun:Чи энэ үед орлуугаа явах ёстой.

73. Fan:Маш халуун байнаㅠ Oppa нарын хүлээлгийн өрөөнд air-condition байгаа юу~ ? ㅠㅠ

Kyuhyun:үгүй ээ чи намайг эвдэрхий тэргэн дотор унтдагийг мэдхүү air-condition бас энд үхмээр халуун ㅠㅠ( энэ золиг тоглоом хийхдээ сайн шүү)

74. Fan:Би яг одоо үсчний газар байна гэвч энэ их уйтгартай уйтгартай…уйтгартай байна ㅠ гуйя надтай тоглооч!

Kyuhyun:Би тийм завтай хүн шиг харгдаж байна уу чамайг уйдсан үед чинь тоглоно гэж үү?? Чи үүнийг яаж мэдэж байгаан?

75. Fan:Чи үнэхээр царайлаг тийм болхоор би чамайг явуулж чадахгуй…надад яаж чамаас салах тухай заагаад өгөөч ㅋㅋㅋ ккк

Kyuhyun:Ямар ч арга байхгуй

76. Fan:Oppa би эмэгтэй seon-do-boo ㅋ к

Kyuhyun:Би сурлуульд явдаг байхдаа seon-do-boo-г их үзэн яддаг байсан…..

( seon-do-boo бидний мэддэгээр бол сургуулийн атман)

77.E.L.F: Ахаа, та хэзээ надад хариулах вэ?  Хэрвээ та хариулах юм бол би бүтэн долоо хоног юм идэхгүй ээ!

Kyuhyun: Хоол идээрэй!!

78. ELF: Би Японруу сурахаар явж магадгүй нь…
Kyuhyun: Битгий яваа…

79. .ELF: Надтай гэрлэхийг хүсч байна уу~~ Youngwoon~~~

Kyuhyun: Би яах юм бэ?

80. ELF: Дэлхий дээрх хамгийн царайлаг залуу бол Cho Kyuhyun

Kyuhyun: Би мэднээ…

81. ELF: Oppa тэнэг.

Kyuhyun: Чамтай харьцуулах юм бол би суут ухаантан.

82. ELF: Ахаа та юу хийж байна?

Kyuhyun: Унтаж байна

83. ELF: Та надад хайртай юу?

Kyuhyun: Тийм бол юу гэж?

84. ELF: SJ – ийн хамгийн царайлагыг нь нэрлэдээ.

Kyuhyun: Би? Хахахаха

85. ELF: Чи минийх.

Kyuhyun: Би минийх

87. ELF:Oppa.. ямар ч хамаагүй нэг юм бичээч ….?? Тэх үү тэх үү тэх үү???
Kyuhyun: ямар нэг юм

88. ELF: Радио нэвтрүүлэгт илүү их оролцож бай л даа! Kyunhyun!
Kyuhyun: Ах нар намайг саад болохыг зөвшөөрдөггүй юм аа.

89. Kangin:Бүх гишүүд дундаас чиний бодлоор нүүрний будаггуй хэн хамгийн сайхан харагддаг вэ?Надаас оор хэн ч биш!

Kyuhyun&Donghae : “………..”

89. Kangin:Чи хэнийг хамгийн цэцэг шиг хөвгүүн гэж бодож байнa

Sungmin: 7дахь гишүүн.

Kangin: 5дахь гишүүн.

Kyuhyun:Үнэхээр урам хугарчлаа

90. ELF: Надтай гэрлээч
Kyuhyun: Чи эхлээд Sungmin ахаас зөвшөөрөл авах хэрэгтэй.

91. ELF: Oppa – нууд үүрд хамтдаа байх хэрэгтэй шүү.
Leeteuk: Бүх ELF – үүдтэй үүрд хамтдаа байх болно, Та нарт бүгдэд нь хайртай шүү.
Kyuhyun: Ахаа, энэ чинь үнэхээр бялдууч санагдаж байна.
Shindong: Толгой дохив.
Yesung: Хамараа ухав……

92. ELF: Kyuhyun oppa таны сормуус гоё юмаа. Та их царайлаг юмаа.

Kyuhyun: Би ч бас тэгэж бодож байна. Ккк. Би үнэхээр царайлаг шүү.

93. Kyuhyun:“Sungmin hyung миний тухай бодох бүртээ хамгийн сайн хийдэг зүйлдээ ч анхаарлаа төвлөрүүлж чаддаггүй.

94. ELF: Би oppa нарыг надад сайн гэж мэднэ ээ кк ㅋ Бас ичсэндээ болоод надад хэлэхгүй байгааг ч мэдэж байна

Kyuhyun: Гуйж байна ухаан орж үз

95. ELF: Kyuhyun oppa, Өнөөдөр зүүдэндээ уулзацгаая

Kyuhyun: Би энэ шөнөжингөө унтахгүй.

96. ELF: 83line!! Maknae-on top та 2-ыг ‘Hyung’ гэж дуудсангүй & тэр та 2-той хүндэтгэлгүй харьцаж байна!!

Kyu: Oppa нь энд ирчихлээ~^^ Чи намайг хайж байсан уу?

Yesung: Бууж өг Cho Kyuhyun.

Kyu: Унтлаа

ELF: ChoKyu миний бодсоноос ч илүү ичгүүргүй юм ккк

Kyuhyun: Би өөрийгөө хэзээ ч ичгүүргүй гэж бодож байгаагүйㅡㅡ

Yesung: ELF-ийн зөв

97. ELF: Kyuhyun oppa, Та яагаад Cyworld-доо шинэчлэхгүй байгаа юм бэ?

Kyuhyun: Тэвчээртэй байх хэрэгтэй

98. ELF: Siwon oppa, Би таньд нүглээ наманчлах гэсэн юм.. Би өнөөдөр сүм яваагүй.

Kyu: Хэрэв пастор Choi энийг мэдэх юм бол чи дууссан

99. ELF: Donghae oppa, та надад яг одоо хэрэгтэй байна

Eunhyuk: Тэр надад ч гэсэн хэрэгтэй байна, би ганцаараа баймааргүй байна

Heechul: Би гоймон идэх хэрэгтэй байна

Yesung: Тэр магадгүй Ddankkoma-тай тоглож байгаа байх

Kyuhyun: Хаха тэр надтай байна

Donghae: ккк

99. ELF:“DongHae oppa, би таны тухай бодож болохуу ?”

Kyuhyun : “Үгүй ээ миний тухай бод!”

100. ELF: “Би таны зүрхийг хүсэж байна надад зүрхнээсээ жоохон хэсгийг өгөөч, OK ?”

kyuhyun: “Миний зүрхний хэсэг маш үнэтэй.”

101.bas humuus tuuniig linz zuudeg gej boddog baih.gehdee ter linz zuudeggui.ugiin nudnii har ni tom.

102.ter we got married-iin pd tei adil;han tsaraitai.

103.ss3-iin uyeer degguitej yavj baigaad haltirch unaj baisan.

104.ter haich chuluu daavuudaad dandaa hojdog.

105.ter төгөлдөр хуур , кларнет(бялар) toglodog.

106 tuunii hooloinii ungu bass.

107,musical debut ni The Three Musketeers

108.tuund  niit 6 notebook baidag.

109.online togloomiin nevtruulegt zochnoor oroltsoj togloj baisan.(taiwand)niit 3 hojij 3 hojigdson.

110.K.R.Y-iin fly mv giin zurag avaltand yavj baihdaa dahin  1 baga hemjeenii mashinii osold orson.gehdee ene ni hund bish zugeerl joohon shokond orj gar ni shalbarsan.

hehe bas 1 yum helehed tuunii solo-nuudaas nadad hamgiin ih taalagddag ni new endless love.7 years of love.sonsoogui humuus sonsood uzeerei  goy duu shuu.

zuragnuud ni

passportnii zurag

tuunbii egch choi ahra

adilhan tsarai tai geed bsan pd(ene hun donghae tai bas adilhan )

ongotsnii buudal deer(neleen ydruu tsaraitai)

italy-d

hyatdad

ongotsniii buudal deer

online togloomiin nevtruulegt zochnoor oroltsoj togloh gej baihdaa beltgel hiij baina.with sungmin eunhyuk

bonamana zuragnuud

k.R.Y-iin fly mv zurag avaltiin ued

laugh

fan art

funny

ex girl friend

seohyun kyuhyun

that man-iig duuldag uyeerh twitpic

dont donii uyeer yoochuntai

with members

ertnii zurguud

evil bro

K.R.Y

sm the ballad

yesung-iin duu

zogsoj bga tsenher umdtei

ter ungutei gants ni kyuhyun

hehe enig zaaval uzeerei

end bol zuruh gej yu heldgiig yruu todoor haruulj bgama

hehe jinhene huvirlgui hudlaa yrij bn daa

huurhii eunhyukiig bantuulchih yum daa

humuusee end 1 sonin yum bn heheh ene arhi l yum shig bn daa tegeed eunhyuk duustal ni uuchlaaa

12 thoughts on “kyuhyun танилцуулга ба баримтууд

  1. Үнэхээр сайхан хоолойтой царайлаг залуу шүү

    ^^

    хаха тэр UFO хариултууд бол лаажиндө😛

    Эвил макнэ Gamer FIGHTING~~!!

  2. kyuhyun bhgui bsan bol bi yj amidarjiga boldoo ter osloos amid garsand ni unehr ih bayrldag bs terig unshig sonsohor l nulims orin erhgui garad bdiin
    ter bichleg bol bj blh zuil shde nasand hursen yum chn arhi uuj boliishd

Хариу үлдээх

