Hongki юу мэддэг байв?


JunHyung Hara 2н болздогыг саяхан баталсан тэгүүл энэ асуудлыг өмнө нь twitter н харилцаанд дурьдагдаж бжээ.

4 сарын 29нд  Yong Junhyung “Би нэг дуудлаганаас болж хүч орлоо” гэжээ.
Үүнд нь FT Island’s Lee Hongki “Энэ би юу ? Энэ би юу ? Би чамруу залгасан шт! Энэ яг би
Дараа нь  Yong Junhyung Hongki руу ” мэдээж энэ бол Hong..Hongki” гд араас нь“heoheoheo hahaha чи аль хэдийн хэн гэдгийг нь мэдчихсэн шт” гэж бичжээ.
Хариуд нь “Yah~ Би бантчихлаа” гэхд Junhyung “мэдээж Hongki гийн дуудлагагууд надад бас эрч хүч өгдөг лдө,гхдэ өмнө нь чи надруу залгаад…  би ингээд больлоо” гэсэн байна.

Үүнийг фэнүүд нь уншаад “Junhyung найз охuнтой болоогүй бuздээ?” гэх төрлuйн комментүүд бичжээ.

 
Харин 6сарын 28нд гарсан батлагдсан харьцааны дараа фенүүд “Goo Hara  Yong Junhyung той ярьдаг хүн нь байсан гэж үү?” мөн “Тэдний харилцааг өмнө нь  Lee Hongki мэддэг байсан гэсн үг үү?” гэж бичжээ

 

 

Аргагүйлдэ дотно найзууд юм чин мэддэг л байсан блгүй ххэ ^^


 

4 thoughts on “Hongki юу мэддэг байв?

Хариу үлдээх

